Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@18:26:35 GMT

امیدوارم خدمتگزاری سرلوحه مرام ما باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۷۳۱

خبرگزاری آریا - شهر: رییس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدورای کرد که همانند امام راحل سرلوحه مرام ما هم راه خدمت و خدمتگزاری باشد و در این راه موفق باشیم.
به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، یکشنبه- 14 شهریور 1400- در ابتدای نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایام محرم را مجددا تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاالله بهره لازم را از این ایام برده باشید. البته با وجود بیماری کرونا مراسم عزاداری به شکلی که می خواستیم برگزار نشد اما در هر صورت عزاداران حسینی ارادت و عشق خود را نشان دادند و انشاءالله بتوانیم در اربعین زائر واقعی باشیم.
او بیان کرد: هر چه قدر زمان بگذرد به اهمیت عاشورا و محرم و بزرگداشت یاد و نام سید الشهدا و اصحاب ایشان بیشتر واقف می شویم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: این کلام امام بزگوار است که هرچه داریم از محرم و عاشورا است. اگر انقلابی به پاخواست، اگر ملت ما به پا خواست، اگر در مقابل قوی ترین دشمنان با دست خالی ایستادیم و با سلاح شهادت که برنده ترین سلاح است به پیروزی رسیدیم به یمن و برکت بزرگداشت محرم و عاشورا است. تاوقتی که محرم و عاشورا را زنده نگه داریم خود ما و دین ما هم زنده خواهد ماند.
او ادامه داد: انشاوالله خداوند این توفیق را به ما عطا کند که از رهروان واقعی راه سیدالشهدا باشیم.
چمران از کسانی که جویای احوال او بودند قدردانی کرد و افزود: در مدت عدم حضور در شورا همه به بنده لطف داشتند و تماس گرفتند عذر می خواهم که نتوانستم تلفن را جواب دهم، قرار بود که با توجه به شرایط جسمی تلفن از بنده دور باشد.
انشاءالله خداوند به ملت ما و همه مردم کشور های مسلمان دنیا که درگیر این بیماری هستند، سلامتی و عطا کند.
او عنوان کرد: امروز اولین روزی است که آقای زاکانی به عنوان شهردار در شورا کار خود را آعاز می کنند. امیدواریم این مسیری که از نوجوانی و جوانی و از جبهه های جنگ و از سنین 16 سالگی‌آغاز کردند باقدرت ادامه پیدا کند. ایشان هنور هم در مسیر مبارزه کوشا هستند. انشاءالله در این مسیر جدید هم موفق باشند و همه در پیشگاه خداوند متعال رو سفید باشیم.
رئیس شورای اسلامی‌شهر تهران ادامه داد: همه ما خوشحال می شویم که بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به مردم داشته باشیم. امام خمینی (ره) فرمودند: «خدمت به مردم سرلوحه مرام ما است» این کلام در خصوص شهید چمران است که سرلوحه مرام او خدمت و خدمتگزاری و شهادت طلبی بود. انشاءالله سرلوحه مرام ما هم این باشد که راه خدمت و خدمتگزاری را برگزینیم و در این راه موفق باشیم.
او گفت: ملت ما در سالیان دراز نشان دادند که ملتی نمونه و شایسته خدمت گزاری هستند و اگر این خدمت گزاری به سرانجام برسانیم برای روز قیامت ذخیره و اندوخته خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود