Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، بیکی فرماندار نهبندان، روسای هیات ورزشی، جوانان و مدیران شهرستانی جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهبندان برگزار شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ضمن تشکر از مهندس بیکی رییس شورای ورزش و رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهبندان گفت : در بخش موضوع کمک به هیات های ورزشی ، از تاریخ اول اردیبهشت ۹۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ جمعا ۲۰۶ میلیون تومان به شهرستان نهبندان با توجه به شرایط و ظرفیت هایی که این شهرستان دارد ،کمک شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی افزود : بحث دیگر ، موضوع تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی است که اعتباراتی که سال آینده در بحث تجهیز، تعمیر و مقاوم سازی شهرستان می گذاریم بتوانیم این رقم را به یک میلیارد تومان افزایش دهیم . 

وی با توجه به اینکه ورزش بانوان اولویت ما می باشد ، تصریح کرد :  موضوع دیگر در خصوص تجهیزات ورزشی روستایی است که هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان با توجه به اعتباراتی که کمک می کنیم ، حتما اماکن ورزشی تجهیز شوند . 

وی افزود : موضوع دیگر مشکلات ، تعطیلی باشگاه ها و فضاهای ورزشی است که در ستاد ملی کرونا مصوب شده است که یک سری باشگاه ها از جمله باشگاه های بدنسازی در وضعیت قرمز کرونا باید تعطیل باشند و این در اختیار ما نیست و با توجه به این که یک سری افراد از این راه امرار معاش می کنند و تعدادی از خانواده ها هم در برنامه های ورزشی فصل تابستان برنامه ریزی کرده‌اند  ، در واقع ما باید پاسخگو باشیم ، اما در بحث مربیان و داوران که بیکار شدند ما امسال با هماهنگی که مجموعه  وزارت ورزش و جوانان داشتند برای باشگاه های ورزشی ، قریب ۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در نظر گرفته شده است که که با سود ۱۲ درصد به باشگاه های ورزشی خراسان جنوبی پرداخت شده است .

بیکی فرماندار شهرستان نهبندان گفت : بخشی از زیر ساخت هایی که ما در حوزه ورزش ایجاد  می شود قاعدتا نیازمند این است که فرهنگ استفاده از آن را هم نیز فراهم کنیم .

وی افزود :ما اگر بخواهیم حال ورزش را به دو بخش تقسیم کنیم در بخش ایجاد زیر ساخت ها حال ورزش شهرستان نهبندان بسیار خوب است ، اما حال ورزشکاران ما به دلیل ویروس کرونا خوب نیست و تاثیر جدی هم بر روی ورزشکاران و هم مجموعه های ورزشی گذاشته است ولی ما با ایجاد همه این زیر ساخت ها ، تلاش می کنیم تا بتوانیم پرورش نیروی انسانی توانمند و علاقمند به ورزش را داشته باشیم چه در سطح حرفه ای و چه در سطح آماتور که به سطح سلامتی خود بخواهد نگاه کند و یا بخواهد اوقات فراغت خود را پر کند که در هر صورت باید برنامه ریزی درست و جامعی داشته باشیم . 

وی تصریح کرد : ما اگر بخواهیم یک ورزش منسجم را داشته باشیم و با توجه به اینکه نیروهای انسانی توانمند را که در جای جای این شهرستان هستند به بهترین نحو بتوانند نقش آفرینی و افتخار آفرینی کنند ، باید برای آن ها به درستی برنامه ریزی کنیم . 

وی ادامه داد : بیماری ویروس کرونا در برخی زمینه ها فرصت ایجاد کرده و در برخی موارد تهدید و تهدیدی که در ورزش و موضوعات گردشگری ایجاد کرده است بیشتر از حد نرمال می باشد. 

بیکی گفت : ما باید زندگی با کرونا را یاد بگیریم و با توجه به آن باید ایجاد محدودیت باشد، اما ایجاد ممنوعیت مشکلاتی را ایجاد می کند و تعطیلی بیشتر باشگاه ها و عدم فعالیت، باعث شده است که تعدادی از افراد از کار بیکار شوند و یا زمینه ورزش را از دست دهند و این مسئله باعث شده است که آسیب اجتماعی جدی را وارد کند که ابعاد وسیع تری را  این آسیب نسبت به آن چه که امروز کرونا در حوزه مرگ و میر به جا گذاشته است ، بر جای خواهد گذاشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان نهبندان خراسان جنوبی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد