Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:51:42 GMT

تصویربرداری فیلم «دایناسورها» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۷۰۷۲

تصویربرداری فیلم «دایناسورها» به پایان رسید

تصویر برداری فیلم «دایناسورها» به نویسندگی و کارگردانی سارا شاه‌آبادی به پایان رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مشاور امور رسانه‌ای پروژه، فیلم ۴۰ دقیقه‌ای «دایناسورها» به نویسندگی و کارگردانی سارا شاه‌آبادی درباره موقعیت زمانی است که انسان‌ها رو به انقراض هستند و چهار جوان از حاشیه امن خود بیرون می‌آیند تا شانس خود را برای بقا امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه‌آبادی کارگردان و نویسنده این پروژه گفت: «دایناسورها» فیلمی اکشن، فانتزی و آخرالزمانی است. احساس می‌کنم با انتخاب این ژانر، کمی ریسک کردم. اما تمام عوامل فیلم که هم سن و سال خودم هستند این ژانر را می‌شناختند و با هم تیمی شده بودیم که کار خوب جلو رفت.

این کارگردان علاوه بر این که کار دوبله را به صورت تخصصی انجام می‌دهد ساخت فیلم‌های تجربی از جمله انیمیشن «آدم» و فیلم «زشت» را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین در چند فیلم کوتاه بازی کرده است که از آن جمله می‌توان به «اسکرین» اشاره کرد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسند و کارگردان: سارا شاه آبادی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری هفت رنگ آراد، بازیگران: مونا عباسی، مهسا احمدپور، سهیل حاتمی، شایان پذیرایی، سیامک زین‌الدینی، ملیکا نخعی، سارا شاه آبادی، فرزاد آیتی، محمدرضا سروستانی، رادین اشرفی، مژگان آقاداوودیان، امیر سامان قاسمی، پرنیا بدیعی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مژگان آقاداوودیان، مشاور نویسنده: خشایار جمارانی، تصویربردار: کسرا جهانگیرفر، صدابردار: بهرام حاج جعفری زاده، دستیار صدا: مهرداد خلیلی، نورپردار: بهرام حاج جعفری زاده، کسرا جهانگیرفر، امیرسامان قاسمی، تدوین و جلوه‌های ویژه: کسرا جهانگیرفر، منشی صحنه: مسعود تفقدی، گریم: پرنیا بدیعی، دستیار دو کارگردان: ملیکا نخعی، طراح لباس: مینا شاه آبادی، طراح صحنه: مسعود تفقدی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مرضیه سهرابی، سامان قاسمی.

کد خبر 519686

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران فیلم فیلم سینمایی فیلم دایناسورها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان در مراسم عروسی در یکی از روستاهای توابع شهرستان حاجی آباد، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام که در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد در این درگیری یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود: قاتل که اهل یکی از استان‌های غربی کشور و مدت‌ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در حالی که با یک دستگاه خودرو کرایه‌ای آماده فرار و قصد خروج از استان را داشت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته، به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه حال ۳ نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097318

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای عمل کرده بودند | او را با نامردی رها کردند
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد