Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس چه به صورت حضوری و چه مجازی در استان وجود دارد.

"احمد اسکندری نسب" صبح امروز ۱۴ شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: همه فعالیت های مربوط به بازگشایی مدارس با شعار "مهر ماندگار با کارنامه یادگار" در دستور کار آموزش و پرورش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال تحصیلی گذشته در شرایط کرونایی دستاوردهای خوبی داشتیم و میانگین نمرات نهایی پایه دوازدهم در استان کرمان از میانگین کشوری بهتر بود، همچنین در قبولی کنکور نسبت به سال قبل تفاوت خوبی شاهد بودیم و ۴۹۹ دانش آموز رتبه زیر ۱۰۰۰ در استان داشتیم.

اسکندری نسب درباره بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید بیان کرد: مهم ترین برنامه آموزش و پرورش بازگشایی مدارس است و با توجه به شرایط کرونایی باید همه زمینه آمادگی روانی برای بازگشایی مدارس را ایجاد کنیم و در این راستا نیازمند همکاری رسانه ها هستیم تا افکار عمومی بپذیرند مدارس شروع به فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ۱۰ فعالیت محوری در دستور کار این نهاد اظهار کرد: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس چه به صورت حضوری و چه مجازی در استان وجود دارد و سال قبل ۱۱ میلیارد تومان در زمینه سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز شد و تاکنون دو مانور بازگشایی مدارس در استان برگزار شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۶۰۰۰ نفر نیرو از کانال های مختلف جذب آموزش و پرورش شده و در استان کمبود معلم نداریم و واکسیناسیون ۸۰ درصد همکاران فرهنگی استان کرمان انجام شده است.

اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان تصریح کرد: با کمک خیران ۱۰ مجتمع آموزشی بزرگ در کرمان در حال ساخت است و اتاق بازرگانی در ساخت ۷۲۰ کلاس درس در قالب پویش "کرمان دانا" مشارکت داشته و تا اول مهر تعداد زیادی از این کلاس ها افتتاح خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه کتاب های درسی از ۲۰ شهریورماه جاری توزیع خواهد شد، افزود: استان کرمان در سال گذشته رتبه اول کشور را در جذب مشارکت خیران مدرسه ساز داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی استان کرمان خيرين مدرسه ساز آموزش و پرورش استان کرمان برای بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد