Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:59:29 GMT

انتخابات تعیین اعضای شورای بخش مرکزی ساوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۷۳۴۲

انتخابات تعیین اعضای شورای بخش مرکزی ساوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه؛ انتخابات تعیین اعضای شورای بخش مرکزی ساوه با حضور بخشدار ،   هیات نظارت بخش مرکزی و منتخبین شوراهای اسلامی برگزار شد.

 

بخشدار مرکزی ساوه در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شوراها بر دو نوع هستند شوراهای پایه که شامل شورای شهر و روستا هستند و با رأی مستقیم مردم به عنوان اعضاء شورا وارد این نهاد می شوند و نوع دوم هم شوراهای فرا دست شامل شوراهای بخش، شهرستان ،استان و شورای عالی استان ها هستند که از بین اعضای شوراها انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوان گودرزی راد اظهار کرد: ارائه طرح ها و پیشنهادات اصلاحی به مسئولین اجرایی منطقه را از جمله وظایف شورای بخش دانست و افزود: اهم وظایف شورای بخش ایجاد هماهنگی و حل و فصل مشکلات و اختلافات بین شوراهای اسلامی روستاهای واقع در محدوده بخش می باشد.

وی ادامه داد: در جامعه مبتنی بر دموکراسی با احترام‌ به آرا و داشتن روحیه خدمت‌رسانی می‌توانیم در جهت پیشبرد اهداف گام برداریم. 

بخشدار مرکزی ساوه تصریح کرد: وظیفه شورای بخش وظیفه خطیری در خدمت به روستاهای بخش و روستاهای فاقد دهیاری و شورا است لذا  باید تصمیماتی خارج از تمرکز گرایی صورت پذیرد.

گودرزی راد گفت: شوراهای برای روستاها و توسعه این مناطق می توانند بسیار مفید واقع شوند به شرطی که اهالی روستا و اعضای شورا با هم وحدت و همدلی داشته باشند و سعی نکنند که شورا را به محل نزاع و اختلاف تبدیل کنند و هیچکس نباید عامل تفرقه در روستا شود.

وی اظهار کرد: در پایان این جلسه و پس از اخذ رأی، از میان ۱۴نفر کاندید شورای بخش مرکزی آقایان محمد اسدی با ۳۲  رأی نفر اول، آقای  علی طلایی با ۲۷ رای نفر دوم،  رضا بهرامی با ۱۹ رأی نفر سوم، سید یونس آقا میری با ۱۷  رأی نفر چهارم و آقای کمال آقا مرادی به عنوان  نفر پنجم به عنوان اعضای اصلی و جمشید حیدری  و حجت کار کن به عنوان اعضای علی البدل شورای بخش مرکزی شهرستان ساوه  انتخاب شدند.

در ادامه انتخابات هییت رییسه شورای اسلامی  بخش مرکزی با اعضای منتخب برگزار و پس از رای گیری هیات رییسه، علی طلایی رییس، رضا بهرامی نایب رییس، کمال آقا مرادی امور مالی وخزانه دار، سید یونس آقامیری منشی شورا، محمد اسدی به عنوان نماینده شورای بخش در شورای شهرستان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ساوه روستا بخش مرکزی شورای بخش مرکزی مرکزی ساوه اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند