Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز رقابت های شطرنج آنلاین قهرمانی دانشجویان آسیا در دورهای چهارم الی ششم پیگیری شد و نتایج زیر برای شطرنج بازان کشورمان به دست آمد.

در دیدارهای امروز، استاد بین المللی بانوان وصال حامدی نیا در دور چهارم حریف سری لانکایی را از پیش رو برداشت و در دور پنجم امتیاز بازی را با استاد فیده اماراتی تقسیم نمود، حامدی نیا در دور ششم به زیبایی بر کاندیدای استادی از کشور مالزی غلبه کرد و با ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ امتیاز در رتبه پنجم انفرادی قرار گرفت.

صفورا قانع دیگر شطرنج باز کشورمان، چهره برتر روز دوم بود. او در رقابت های امروز به ترتیب بر بازیکنان اندونزی قزاقستان و مالزی غلبه کرد و خود را تا رده ششم جدول بالا کشید.

استاد فیده طناز ازلی هم که در روز اول، ۳ امتیاز کامل از حریفان کسب کرده بود در چهارمین دور، کاندیدای استادی از کشور مغولستان را شکست داد اما در دور پنجم نتیجه بازی را به استاد بزرگ بانوان از کشور هند واگذار نمود، ازلی در دور ششم مقابل دیگر استاد بزرگ بانوان از هندوستان که هم اکنون صدرنشین جدول رقابت هاست مغلوب شد و با ۴ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

آناهیتا غلامی اوریمی استاد بین المللی بانوان در دور چهارم با حریفی از مالزی به تساوی رسید و در دور پنجم مغلوب دیگر بازیکن مالزیایی شد و در دورششم موفق به شکست حریف سنگاپوری شد و جمع امتیازات خود را به ۳.۵ رساند.

تیم دانشجویان ایران در پایان دور ششم این رقابت ها بعد از تیم قدرتمند هند که با ۱۸.۵ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد با ۱۶.۵ امتیاز در رده دوم تیمی قرار دارد و تیم های اندونزی (میزبان رقابت ها) با ۱۵ و امارات متحده عربی با ۱۳ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

این رقابت ها، امروز ۱۴ شهریور با انجام بازی های هفتم الی نهم به اتمام خواهد رسید.

دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجویان آسیا قهرمانی دانشجویان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه