Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگامه پروین رئیس بهداشت و درمان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: باتوجه به افزایش شمار مراجعه بیماران به بیمارستان ،تعداد تخت های بستری را به ۱۳۳ تخت افزایش دادیم.

او ادامه داد: طی دو روز گذشته یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰لیتری راه اندازی کردیم و در روز دوشنبه هفته جاری یک دستگاه اکسیژن ساز ۳۵۰لیتری راه اندازی خواهیم نمود و درزمینه تامین اکسیژن مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین درخصوص وضعیت بیماران کرونایی عنوان کرد:درحال حاضر ۱۰۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بستری هستند و حدود ۱۵۰بیمار جهت درمان دارویی سرپایی در مصلی مسجد جامع این شهرستان حضور دارند.

این مقام مسئول بابیان اینکه بزودی تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در خرمشهر به ۵مرکز افزایش پیداخواهد کرد،تصریح کرد:امروز سهمیه جدید واکسن کرونا را دریافت خواهیم کرد و به متقاضیان گروه هدف واکسیناسیون کووید۱۹،تزریق خواهد شد.

انتهای پیام /م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی دستگاه اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی وزش بادِ متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و تا حدودی مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088499

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان