Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:00:17 GMT

قربانیان: بادران، سورپرایز دارد، منتظر باشید

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۷۸۶۷

قربانیان: بادران، سورپرایز دارد، منتظر باشید

مالک باشگاه بادران تهران شایعه خداحافظی رسمی این باشگاه از فعالیت های فوتبالی را تکذیب می کند.

به گزارش "ورزش سه"، فریدون قربانیان ابتدا به شوخی می گوید که  به نظر می رسد شما دوستان رسانه ای تمایل دارید بادران برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند، اما وقتی جواب می دهیم که به هر حال این اخبار بیشتر از همیشه در مورد بادران به گوش می رسد، ادامه می دهد: شرکت بادران نه از تیمداری و فوتبال خداحافظی کرده و نه قصد خداحافظی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می دانم یک نکته ای را حتما یادآوری کنم که بنده وارد بیزینس یا کاری نمی شوم یا اینکه اگر وارد شدم با قدرت آن کار را پیش خواهم برد.

 

مالک باشگاه بادران اضافه می کند: از همان بدو ورود به فوتبال و تیمداری اهدافی را مد نظر خودم داشتم و با چشمانی باز این رشته را برای باشگاهداری انتخاب کردم. اگر هدف یا برنامه نداشته و باری به هرجهت وارد فوتبال شده بودم همان سال اول یا دوم خداحافظی می کردم اما نگاه من و سایر نزدیکانم در بادران، رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت بود.

 

قربانیان یادآور می شود: البته کتمان نمی کنم یکسری اتفاقات و سنگ اندازی های دلسرد کننده برای بادران و بخش خصوصی در فوتبال ایران وجود دارد اما ما هیچ گاه مأیوس نشده و نخواهیم شد. از طریق همین تریبون هم به شما اعلام می کنم بادران، سورپرایز جدید برای فوتبال ایران دارد و منتظر باشید.

 

مالک بادران در پایان می گوید: از تمامی رسانه ها بابت پیگیری وضعیت باشگاه بادران تشکر می کنم اما یک خواهش دارم و آن هم انتشار اخبار بر مبنای دقت و صحت است. البته واقف هستم و می دانم شغل خبرنگاری و تهیه خبر آن هم در شرایط کُرونایی چه دشواری هایی دارد اما انتظار می رود انتشار خبری با ابعاد خداحافظی از فوتبال پس از استعلام از منابع مطلع وموثق باشد.

بادران تهران دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بادران تهران دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید