Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره افرادی که انتصاب وی را غیرقانونی می دانستند با بیان اینکه اطلاعات آن ها ناقص بود گفت: شهردار شدن بنده کاملا قانونی بود. می توانستم مواردی را مطرح کنم که افراد زیادی خجالت بکشند. مسئولین مربوطه در این خصوص پاسخگو بودند و آن ها نیز پاسخ دادند و گفتنی که کاملا این کار قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  علیرضا زاکانی شهردار منتخب شهر  تهران در حاشیه نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: به عنایت الهی و با مشارکت مردم خدمت خواهیم کرد و امیدواریم با ظرفیت مردم به مردم خدمت کنیم.


وی افزود: امیدواریم مقدمات لازم برای حضور مردم در تحول شهرداری ایجاد کنیم. باید با همبستگی و دقت از تمامی ظرفیت‌ها برای تحول در شهر استفاده شود. ما جان خود را فدای مردم می‌کنیم و تمامی فعالیت هایمان مردم محور خواهد بود. باید بر مبنای تحولات اجتماعی و اقتصادی شهر بر محور محلات امکانی فراهم کنیم که از ظرفیت مردم استفاده کنیم.

وی درباره انتصاب معاونین خود گفت: اکنون در حال بررسی هستیم و امیدواریم از تمامی ظرفیت ها برای ادامه مسیر پیشرفت در شهرداری استفاده کنیم.

شهردار تهران در خصوص حمل  و نقل عمومی نیز گفت: تمهیدات جدی در خصوص مترو، اتوبوس و تاکسی اندیشیده شده است تا ظرفیت های در حال استهلاک را تعمیر و به روز رسانی کنیم. همچنین باید ظرفیت های جدیدی را ایجاد کنیم.

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره افرادی که انتصاب وی را غیرقانونی می دانستند گفت: اطلاعات آن ها ناقص بود، نباید با موضوعات مردم سیاسی برخورد شود. من می توانستم مواردی را مطرح کنم که افراد زیادی خجالت بکشند. مسئولین مربوطه در این خصوص پاسخگو بودند و آن ها نیز پاسخ دادند و گفتنی که کاملا این کار قانونی است. حتی این موضوع به این کار بسنده نشد و از هیئت وزیران پرسیده شد و هیات دولت هم این کار را کاملا قانونی دانست و مسئولیت آن با وزیر محترم کشور است. ضمن اینکه این مساله فقط موضوع ما نبود  و موضوع بسیاری از شهرها بود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در تمامی موضوعات نقد منصفانه و دفاع عادلانه کنند گفت: در همین ایام عده ای آمدند سیاسی کاری و جوسازی کردند تا آرامش شهر را برهم بزنند رسانه‌ها باید در همه موضوعات دفاع کنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: زاکانی ، شهرداری ، ناطقان ، پاسخگو ، خجالت ، قانونی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زاکانی شهرداری ناطقان پاسخگو خجالت قانونی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

احمد وحیدی عصر امروز در آیین "سپاس معلم" ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: حرکت رو به جلو در دنیا بدون جریان علم آموزی معنا ندارد و معلمان نیز موتور حرکت جامعه هستند.

وی افزود: تهران ام‌القرای سیاسی کشور محسوب می‌شود، لذا حل و پرداختن به مسائل تهران بسیار مهم است.

وزیر کشور در ادامه گفت: درصد سهم تهران در توسعه کشور بر اساس آمار رسمی در حدود ۲۶ درصد است که بر این اساس در حدود یک چهارم نرخ رشد در این استان محقق می‌شود و جمعیت این استان نیز در حدود ۱۵ میلیون نفر است که نزدیک به یک پنجم جمعیت کشور را شامل شده که مدام نیز در حال افزایش است.

وحیدی با تأکید بر اینکه مسولیت سنگینی در استان تهران وجود دارد، ابراز داشت: انتخابات بسیار خوبی در ۱۱ اسفند از لحاظ امنیت، سلامت و رقابت و مشارکت رقم خورد که بسیار ارزشمند و قابل توجه بود.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو نیز باید به خوبی و با صلابت، امنیت و مشارکت خوب مردم برگزار شود و باتوجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

وحیدی با اشاره به موضوع اتباع در استان تهران اظهار داشت: اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشار‌هایی از طرف قدرتمندان و زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند که در نگاه اول انسان دوستی و اصول اخلاقی در کشور ما ساکن شدند.

وی افزود: در نگاه دیگر، ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

وزیر کشور گفت: تعدادی از اتباع نیز که داخل کشورند نیز باید بستر برای بازگشت آنها فراهم شود و کسانی که غیرمجاز‌ند نیز به هیچ وجه مورد قبول ما نیستند.

وحیدی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که این افراد را غیرمجاز به کار گرفته دارای تخلف است و نباید در کشور ما صنایع، ادارات و ... این افراد را به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: اتباع مجاز نیز محدود به زنان هستند و باید در زمان مقرر به کشور خود بازگشته و برای اصلاح کشورشان کمک کنند؛ موضوع اتباع نباید در کشور‌مان وضعیتی سازمان‌نیافته و بی‌سامان داشته باشد و احیاناً در برخی شهر‌ها مردم نگران شوند لذا باید برنامه برای بازگشت این افراد آماده شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم