Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:39:08 GMT

مرور ده خطای جنایتکارانه روی مسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۸۱۶۳

مرور ده خطای جنایتکارانه روی مسی (عکس)

تکل خشن لوییس آدریان مارتینز، بازیکن تیم ملی ونزوئلا، روی لیونل مسی باعث شد که صحبت‌های بسیاری درباره خطاهای متعددی که روی این بازیکن انجام می‌شود به گوش برسد.

 

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تنها به دلیل کیفیت بالا و تکنیک خارق العاده‌اش نیست که به عنوان بازیکنی فرازمینی شناخته می‌شود، بلکه به دلیل داشتن فیزیکی خاص است که باعث می‌شود شدیدترین خطاها را تاب آورده و مصدوم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که این خطاها نیز آزاردهنده هستند اما بیرون فرستادن لیونل مسی از زمین آسان نیست. بازیکن شماره 10 آرژانتین در دیدار برابر ونزوئلا بار دیگر یکی از این خطاها را تجربه کرد و در این مطلب 10 خطای شدید روی او را بررسی خواهیم کرد.

 

خطای لوییس آدریان مارتینز
خطای شدیدی که مارتینز روز پنجشنبه روی مسی انجام داد جز یکی از شدیدترین خطاهای تاریخ روی این بازیکن به حساب می‌آید. این بازیکن چنان روی زمین افتاد که نگرانی تمام حاضرین در زمین و بیرون از زمین را به دنبال داشت. بازیکن شماره شش ونزوئلا به زانوی او ضربه محکمی زده بود. این ضربه ممکن بود سلامتی مسی را با خطر جدی مواجه کند. با این حال او برخاست و در جریان پیروزی 1-3 تیمش 90 دقیقه در زمین بازی کرد. اما برخی رسانه‌های مدعی شدند که او در هنگام خروج از اتوبوس تیم ملی در برزیل می‌لنگید. با این حال او تصاویری از این پیروزی ارزشمند منتشر کرد و به نظر می‌رسد که در دیدار برابر برزیل نیز به کمتر از سه امتیاز راضی نباشد.

 

 

 

مانو تیریگروس
این خطا در هفته سی و دوم لالیگای فصل گذشته در دیدار بارسلونا برابر ویارئال انجام شد. همه از بی‌رحمی مانو تیریگروس متعجب شدند. او از مسی پا به توب فریب خورد و مچ پایش را هدف گرفت. داور با کارت قرمز مستقیم این بازیکن را اخراج کرد.

 

 

سرخیو راموس و لاسانا دیارا
بارسلونا با نتیجه 0-5 برابر رئال مادرید به پیروزی رسیده بود و نقطه قابل توجه این دیدار خطاهای عامدانه سرخیو راموس و لاسانا دیارا روی لیونل مسی بدون هدف گرفتن توپ بود. با این حال خطایی که بیشترین آسیب را از بین دو نفر برای بازیکن شماره 10 آرژانتینی به دنبال داشت، خطای راموس بود که بلافاصله از زمین بازی اخراج شد، بازیکنی که امروز در پاری سن ژرمن هم تیمی لیونل مسی است.

 

 

 

این بار فقط راموس
بار دیگر در الکلاسیکوی بین رئال مادرید و بارسلونا، سرخیو راموس خطای شدیدی روی مسی انجام داد و با هر دو پا روی پای این بازیکن تکل زد تا توپ را از او بگیرد. خوشبختانه کاپیتان آرژانتین موفق شد از روی تکل خشن راموس پریده و از آسیب دیدگی حتمی جلوگیری کند.

 

 

په‌په اجتناب ناپذیر
بدون شک رئال مادرید در آن بازه زمانی دو مدافع میانی داشت که رویارویی با آنها ترسناک بود و همیشه خطاهای شدیدی را به همراه داشت. مسی در آن بازی موفق شد از سد په‌په عبور کند اما پس از آن مدافع پرتغالی تکل خشنی روی پای او زد که ارتفاعش تا مچ پای این بازیکن می‌رسید.

 

 

آسیر دل اورنو
این اولین خطای شدیدی بود که در زندگی حرفه‌ای مسی روی او انجام می‌شد. در بازی لیگ قهرمانان برابر چلسی در استمفوردبریج بود که آسیر دل اورنو به زانوی بازیکن آرژانتینی ضربه زد. ممکن بود لئو مصدومم شود و نتواند فصلی که منجر به قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان شد را به پایان برساند.

 

 

اویفالوشی
بارسلونا در ویسنته کالدرون، ورزشگاه قدیمی اتلتیکو مادرید، به مصاف این تیم رفته بود که اویفالوشی، مدافع اتلتیکو، مستقیما روی مچ پای مسی رفت و نشکستن پای او شبیه به معجزه به نظر می‌رسید.

 

 

 

آموربیتای جنایتکار
دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در اسپانیا معمولا بسیار پرتنش است. با این حال کسی که به این تنش دامن زد، فرناندو آموربیتای ونزوئلایی بود که با کف کفش مستقیما به صورت لئو ضربه زد. این حرکت باید علاوه بر کارت قرمز، با محکومیت به زندان هم جریمه می‌شد.

 

ضربه مدل به قفسه سینه
تیم آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکای 2015 در پایتخت شیلی به مصاف این تیم ملی این کشور رفت. گری مدل، بازیکن سابق بوکاجونیورز، در این بازی در جریان جدالی بر سر توپ به قفسه سینه مسی لگد ز. ویلمار رولدان، داور کلمبیایی، او را تنها با کارت زرد جریمه کرد.

 

 

فیلیپ لوییس
بار دیگر در رویارویی بارسلونا با اتلتیکو مادرید دیه‌گو سیمئونه بود که فیلیپ لوییس، بازیکن برزیلی، به زانوی کاپیتان آرژانتین ضربه زد و در نهایت از زمین بازی نیز اخراج شد.

 

 

 

دیگر خطاهای خطرناک روی مسی
بعضی از خطاها جایی در بین 10 خطای خطرناک روی مسی نداشتند اما از بین آنها می‌توان به خطای فابرا، اسمالینگ که باعث خونریزی او در دربی کاتالونیا شد، پائو لوپز و مارسلو در الکلاسیکو اشاره کرد.

 

آرژانتین لیونل مسی تیم ملی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین لیونل مسی تیم ملی آرژانتین لیونل مسی روی مسی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!

سرمربی منچسترسیتی به ستاره پرتغالی قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد.

طرفداری | پپ گواردیولا مشکلی با انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپورت کاتالان، همانند دو فصل گذشته، نام برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، در صدر فهرست نقل و انتقالات ژاوی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ارتباطی عمیق بین این بازیکن و سرمربی بارسا شکل گرفته، همان‌طور که تابستان گذشته نیز با هم صحبت‌هایی داشته‌اند .شواهد حاکی از آن است که این بازیکن 29 ساله تمایل زیادی دارد پس از کسب افتخارات متعدد با منچسترسیتی تحت مربیگری پپ گواردیولا، چالش جدیدی را در فوتبال اسپانیا و به طور خاص در بارسلونا تجربه کند. با وجود تمدید قرارداد سیلوا با قهرمان انگلستان تا سال 2026، گواردیولا با درکی مثال‌زدنی، به این بازیکن قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد. پپ اگرچه در یکی‌دوفصل اخیر برای ماندن برناردو سیلوا پافشاری کرده بود، حال چراغ سبز خود را به این ستاره پرتغالی نشان داده است. انتقال این هافبک تکنیکی به بارسلونا، رقمی در حدود 58 میلیون یورو (50 میلیون پوند) برای آبی‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟