Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: واکسن به شهرستان بندرعباس مجدد وارد شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، عزیزاله کناری افزود: قدردان همراهی خوب مردم بندرعباس در حوزه پیشگیری و زحمات کادر بهداشت و درمان در درمان مبتلایان هستیم.

وی با بیان اینکه از زمان شروع بیماری کرونا تاکنون کادر بهداشت و درمان از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نکردند که از زحمات این مجموعه بسیار سپاسگذاریم، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی منجر به تغییر رنگ وضعیت شهرستان بندرعباس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کناری با اشاره به اینکه باید حوزه های مربوطه کمک کنند تا هرچه سریعتر جامعه هدف در شهرستان بندرعباس واکسینه شوند، خاطرنشان کرد: واکسن به شهرستان بندرعباس مجدد وارد شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه باید نیروی انتظامی، راهور و سپاه نیز همکاری لازم با مراکز تزریق واکسن داشته باشند تا نظم و امنیت این محل ها تامین شود، اضافه کرد: زحمات زیادی کشیده شد تا شهرستان بندرعباس از رنگ قرمز به رنگ نارنجی تغییر پیدا کرد اما حساسیت  همچنان بالا است و باید این وضعیت را حفظ کنیم و با رعایت و کنترل در کوتاهترین زمان رنگ بندی را مجدد تغییر دهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم، اصناف، ادارات و سایر مراکز عمومی بتوانیم به رنگ آبی و حتی سفید برسیم.

این مقام مسئول بیان کرد: حوزه بهداشت همچنان بازرسی و نظارت لازم را از شبکه حمل و نقل درون و برون شهری در دستور کار خود دارد و بخشداران با کمک دهیاران با نظارت شدید خود باعث شوند تا بیماری به سایر افراد در روستاها سرایت پیدا نکند.

کناری تصریح کرد: مرکز بهداشت باید مجموعه هایی که بیشتر با مردم ارتباط دارند، آن‌ها را در اولویت واکسینه شدن قرار دهد و کنترل اتباع بیگانه در سواحل، بندرشهیدحقانی، بندرشهیدباهنر، فرودگاه و جامعه صیادی با جدیت تمام انجام شود و در صورت لزوم واکسینه شوند تا جامعه را از خطر مصون نگاه دارد و ویروس جدیدی وارد نشود.  

فرماندار بندرعباس در پایان عنوان کرد: بخشداران در سطح روستاها توصیه های لازم را به کارفرمایان کشاورزی ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط کارگرانی که در کشاورزی ها مشغول به کار هستند، در دستور کار قرار دهند تا در بین این افراد مبتلا به کرونا نداشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا شهرستان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر