Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدهادی علیایی رئیس هیات کشتی استان قم گفت: کشتی استان قم از لحاظ نفرات مشکلی برای حضور در رقابت‌های این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور ندارد، اما آنچه به عنوان موانع حضوری پرتوان می‌شود از آن نام برد، نداشتن پشتیبانی و منابع مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی استان قم عنوان کرد: هیات کشتی قم مشکلی بابت تیم‌داری ندارد و چند جلسه نیز با اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان لیگ برگزار کرده‌ایم، اما مبنای حضور ما تامین منابع مالی از طریق جذب اسپانسر است.

علیایی افزود: قم یکی از تیم‌هایی است که از نخستین دوره رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی ایران پایه ثابت این رقابت‌ها بوده و عنوان سومی این مسابقات و عنوان ششمی در جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه خود دارد که شاید هیچ تیم باشگاهی دیگری از قم قادر به تکرار چنین عنوانی نباشد.

رئیس هیات کشتی استان قم عنوان کرد: در سال گذشته نیز تجربه حضور در لیگ را با شرایط کرونا داشتیم، اما با وجود حضور با ترکیب کاملا بومی و استفاده از چهره‌های جوان و جویای نام، خلف وعده‌های داده شده، هیات را با بدهی مالی مواجه کرد و در حال حاضر اگر قرار بر حضور دوباره قم در لیگ برتر کشور باشد، ابتدا باید منابع مالی تامین شود.

علیایی بیان کرد: بر اساس تجربه حضور در سال‌های گذشته که با قول و قرار و وعده وارد لیگ می‌شدیم و در میانه راه و یا در انتها هیات کشتی برای بازپرداخت هزینه‌ها تنها می‌ماند، ما به دنبال جذب اسپانسر مالی مناسب هستیم.

رئیس هیات کشتی در پایان با اشاره به اینکه اعضای این هیات نسبت به چگونگی حضور در لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم و برآورد هزینه‌ها انجام شده و امیدواریم مسئولان اجرایی استان قم که از حضور در لیگ حمایت کرده‌اند، در جذب اسپانسر نیز کمک مورد نیاز را داشته باشند.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی منابع مالی رئیس هیات کشتی کشتی استان قم منابع مالی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم

سید رسول میرخلفی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون برای افزون بر هشت هزار پرونده تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

میرخلفی گفت: ۵۱.۸ همت منابع مالی استان قم طی سال گذشته در مجموع به ۲۱۱ هزار فقره پرونده معرفی شده به بانک‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، منابع بانکی استان قم ۲۰ درصد رشد داشته و بیست و یکمین استان کشور از نظر سهم منابع مالی بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ادامه داد: همچنین استان قم با رشد ۴۱ درصدی مصارف منابع مالی در سال گذشته در رتبه دوم کشور قرار گرفته که یک موفقیت قابل‌توجه برای این استان است.

میرخلفی با اشاره به بهبود وضعیت و نسبت بین منابع و مصارف بانکی خاطرنشان کرد: نسبت بین منابع و مصارف منابع مالی استان هم اینک به ۸۳ درصد رسیده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم اظهار داشت: ۷۹ همت مجموع منابع مالی قم در بین ۲۱ بانک فعال در این استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۹ همت تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی نیز سال گذشته برای ۱۲۱ هزار پرونده پرداخت شده که بخش مهمی از آن در حوزه ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»