Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، در پی مشاجره بر سر واکسن‌های کووید ۱۹، یک افسر اصلاحات توسط برادر ناتنی اش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. جوزف‌ ای گیمن، افسر ۵۱ ساله اصلاحات، بر اثر جراحات ناشی از تیراندازی جان باخت.

بنا بر ادعای اینساید ادیشن، قاتل از یک تفنگ نیمه اتوماتیک ۹ میلی متری برای شلیک به سر برادر ناتنی خود در هنگام مشاجره شدید بر سر واکسیناسیون کووید ۱۹ استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلامیه پلیس، لری دی کاویت ۶۸ ساله، متهم به قتل و ضرب و شتم با استفاده از سلاح گرم است.

به گزارش آسوشیتدپرس، پیت سوپزاک، کلانتر شهر جانسون گفت که برادر‌های ناتنی که همسایه هم بودند، اواخر شنبه شب (۲۸ اوت) بر سر واکسن‌های کرونا با هم مشاجره کردند؛ قبل از این تیراندازی "بی معنی" هیچ درگیری فیزیکی بین این دو برادر وجود نداشته است.

واکسن‌های کرونا ساخت آمریکا حاشیه‌های فراوانی را ایجاد کرده است. چندی پیش شرکت داروسازی مدرنا از آلودگی ویال‌های این واکسن خبر داده بود که همین امر باعث شد ژاپن از مصرف ۱.۶۳ میلیون دوز واکسن ساخت این شرکت صرف نظر کند.

طی روز‌های گذشته نیز خبرگزاری رویترز با استناد به داده‌های آمریکا اعلام کرده بود موارد ابتلا به ویروس کرونا در افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند، افزایش یافته است.

مرکز کنترل و پیشگیری آمریکا نیز در گزارشی مشابه اعلام کرد اثربخشی واکسن‌های آمریکایی در مواجهه با گونه دلتای کرونا به ۶۶ درصد تنزل یافته است.

بی اعتمادی شهروندان آمریکایی نسبت به واکسن‌های ساخت این کشور کماکان وجود دارد. با این وجود مقامات آمریکایی به تزریق دوز سوم واکسن اصرار می‌ورزند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا در آمریکا حوادث بین الملل واکسن آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال