Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام افشین ملایی برای موفقیت کاروان ورزش ایران در شانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک آمده است:

«کاوران پارا المپیک جمهوری اسلامی ایران به ازای هر نماینده ای که روانه میدان المپیک کرد، شاهد درخشش و دلاوری های بی نظیری بود که ثابت کرد نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، نه برای زینت نام کاروان بلکه آیتی برای اقتدار و ماه تابانی برای راه یافتن به سکوهای افتخار برگزیده و آمده است تا الهام بخش تمامی ورزشکاران ایران در تمامی حوزه های ورزش قهرمانی و همگانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب مقام سیزدهم پارالمپیک، جا به جایی مکرر رکوردهای جهان و پارالمپیک توسط ورزشکاران کشورمان نشان از جست و جوی هدفی ورای ورزش و مفاهیم مرتبط به آن است.

مردان و زنان پاراالمپیکی کشورمان با عملکرد درخشانشان ثابت کردند که از نقص ظاهری جسم و زندان تن عبور کرده و این همت و روح بلندشان است که به پرواز درآمده و میدان داری می کند.

پاراالمپیکی های پر افتخار کشورمان ثابت کردند هیچ منعی برای فعالیت بدنی وجود ندارد، فقدان یک عضو یا حتی ضایعات نخاعی نباید مانعی برای فعالیت بدنی منظم شود.

جامعه ورزش های همگانی نیز می کوشد در هر میدان و آوردگاهی از همت بلند شما یاد کند و شما خوبان را به عنوان سرمشق به علاقمندان به ورزش همگانی معرفی نماید.

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیریت جهادی و زحمات صادقانه ی کمیته ملی پارالمپیک،حمایت های وزارت ورزش و جوانان و تمامی فدراسیون های ورزشی موثر در حماسه های پارا المپیک توکیو اعلام داشته و برای ورزشکاران حماسه ساز این میدان توفیق روز افزون آرزومندم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین ملایی ورزش همگانی افشین ملایی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قاسم سلیمانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران