Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته تفحص از سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه پوری‌حسینی از اتهاماتش تبرئه نشده است، گفت: دیوان عالی اعلام کرده که باید در مورد همه طرف‌های درگیر در این پرونده بطور یکجا تصمیم‌گیری شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد علیرضابیگی با اشاره به توئیت اخیر پوری‌حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی مبنی بر اینکه «دیوان عالی کشور رای بر برائتش داده است»، گفت: پوری حسینی در تلاش است اینگونه وانمود کند که در سیاست‌های قوه قضائیه به ریاست محسنی اژه‌ای تغییری ایجاد شده است در حالی که روند مبارزه با فساد در دوران آقای رئیسی و محسنی اژه ای ثابت بوده و تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیوان عالی در رای خود پیرامون این پرونده اعلام کرده است که باید در مورد همه طرف‌های درگیر در این پرونده به صورت یکجا تصمیم گیری شده و رای صادر شود. علی الظاهر رای صادره در این خصوص مربوط به افراد مشخصی بوده و همه طرف‌های این پرونده را شامل نمی‌شده است.

وی با تاکید بر اینکه دیوان عالی رأیی مبنی بر تبرئه پوری حسینی از اتهاماتش در سازمان خصوصی سازی صادر نکرده است، گفت: دیوان عالی همه طرف‌های درگیر این پرونده را احضار کرده تا در مورد آنها رای صادر کند. لذا مبارزه با فساد گسترده‌تر و دقیق‌تر شده است. بنابراین پوری حسینی تبرئه نشده است.

علیرضابیگی گفت: پوری حسینی با دستبند الکترونیکی، به خاطر شرایط کرونا، و تحت نظارت آزاد شده و تغییری در روند بررسی پرونده وی ایجاد نشده است. مستندات جدیدی را در مورد تخلفات در سازمان خصوصی سازی در دوران مدیریتی پوری حسینی آماده کرده‌ایم که در اطلاعات جدید، دامنه تخلفاتی که صورت گرفته از پرونده قبلی وی بیشتر است.

عضو کمیته تفحص از سازمان خصوصی‌سازی گفت: لذا این بار پرونده پوری حسینی با مدارک بیشتر و گسترده‌تری به دیوان عالی ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی دیوان عالی کشور قوه قضائیه سازمان خصوصی سازی همه طرف پوری حسینی دیوان عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر مطالب نادرستی درباره دخالت و اعمال نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ مطابق ماده یک آئین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر ۵ درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون ۹۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوصی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلاً در زمره کارکنانی که به آن‌ها سهام تعلق می‌گیرد قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذیربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم‌گیری درباره سهم بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیأت واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود.

کد خبر 6092083

دیگر خبرها

  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان