Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: یکی از ضعیف‌ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران را شاهد بودیم. چهار پنج بازیکن حاضر در ترکیب تیم ملی اصلا در سطح تیم ملی نبودند که علت استفاده از آنها را نمی‌دانم؟! یا دست مربیان خالی بوده یا اینکه تصور می‌کردند این نفرات برتر از بقیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسمی از آنها نمی‌برم اما خود مربیان می‌دانند منظورم چه کسانی هستند.

وی افزود: موقعیت گلزنی زیادی هم روی دروازه سوریه نداشتیم به جز شوتی که جهانبخش زد و بعد از برخورد به مدافع سوری وارد دروازه شد. شاید اگر توپ به مدافع حریف نمی‌خورد به اوت می‌رفت یا دروازه مهارش می‌کرد. پاسکاری ملی پوشان در زمین بی‌هدف بود و از جناحین هم سانتر مناسبی نداشتیم. در کل بازی دلچسبی از سوی تیم ملی ارایه نشد. سرمربی تیم که کرونا گرفته بود و شاید نفر دوم کادرفنی تیم را ارنج کرد اما هرکسی ترکیب تیم ملی را چید مرتکب اشتباه شد که وحید امیری را در دفاع چپ به کار گرفت.امیری بهترین و موثرترین بازیکن ما بود. او آنقدر با حیاست که حتی اگر مربیان تیم ملی از این بازیکن در دفاع وسط هم استفاده کنند اعتراضی نمی‌کند اما جای امیری در خط جلوست. در سیستم ۴-۴-۲ او باید هافبک چپ باشد در سیستم ۴-۳-۳ دروینگر چپ باشد.

ابراهیمی با اشاره به قدرت فوتبال عراق عنوان کرد:  به هر حال برد مقابل سوریه را تبریک می‌گویم زیرا در تاریخ نمی‌نویسند کدام تیم خوب یا بد بازی کرد بلکه مهم نتیجه و کسب سه امتیاز است. تیم‌هایی مثل سوریه و عراق همیشه مزاحم فوتبال ما بوده‌اند البته سوریه حریف درجه دوم است و عراق درجه اول است.سوریه همیشه به ما باخته است. عراقی ها اما مثل ما متعصب و با تکنیک فوتبال بازی می‌کنند. کارمان مقابل عراق دشوار است. هرچند به برد تیم ملی مقابل عراق هم تا ۷۰ درصد خوش‌بین هستم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟