Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ دستگاه انواع کامیون مناسب حمل نهاده‌های دامی، از استان عازم جنوب می‌شود و نهاده‌های دامی به موقع وارد استان خواهد شد.

او افزود: میزان ورودی روزانه نهاده‌های دامی به استان به‌علت تاخیر در روند اعلام بار مشخص نیست و این امر متناسب با وضعیت اعلام بار در سالن اعلام بار بندر امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قطع سهمیه نهاده‌های دامی ۳ مرغداری به دلیل عرضه خارج از شبکه

مالکی اضافه کرد: به‌ازای هر پنج بارنامه و یا چهار هزار کیلومتر پیمایش مسیر، یک جفت لاستیک و روغن تشویقی به رانندگان کامیون‌های حامل نهاده‌های دامی اختصاص می‌یابد.

او اظهار داشت: واکسیناسیون کرونای رانندگان ناوگان بار و مسافر چهارمحال و بختیاری علیه ویروس کرونا انجام شد و دُز اول واکسن رانندگان ناوگان مسافربری استان به پایان رسیده و این فرایند همچنان ادامه دارد.

مالکی تصریح کرد: درحال حاضر ۵۸ شرکت باربری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و هم‌اکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ راننده با هفت هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع کامیون در ناوگان باری این استان فعالیت دارند.

او ادامه داد: سالانه افزون‌بر ۳۸۰ هزار تن انواع خوراک و نهاده‌های دامی برای مُرغداری‌ها و دامداری‌های چهارمحال و بختیاری نیاز است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاده های دامی ارسال محموله حمل نهاده های دامی چهارمحال و بختیاری نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری