Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جبلی معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما در بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: رسالت و مأموریت ما در شبکه های برون‌مرزی، بر معرفی سبک های زندگی اسلامی، انتقال پیام انقلاب و پوشش کامل رویدادها با توجه ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: به طور طبیعی پرداختن به رویدادهای همسایگان برای ما در اولویت قرار دارد، اما با توجه به اتفاقات اخیر در کشور های همسایه این اولویت برای ما پر رنگ تر شده است.

معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما ادامه داد: ما از گذشته تا کنون برای پوشش رویداد های افغانستان به طور خاص و عام رسانه های مختلفی را مثل رادیو دری، رادیو پشتو و آی‌فیلم ۲ را در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید

بلاتکلیفی اتباع افغانستانی در ایران پس از به‌قدرت رسیدن طالبان

جبلی بیان کرد: اما بعد از تغییر و تحولات سیاسی در کشور افغانستان و برای گام براداشتن به سمت فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما در کنار مردم افغانستان خواهیم ایستاد، بررسی ها را برای راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان آغاز کردیم.

او تصریح کرد : شرایط بسیار خاص و ویژه است و رسانه های ما به عنوان رسانه های جمهوری اسلامی ماموریت ویژه دارند که در پوشش اتفاقات اخیر در کشور همسایه سنگ تمام بگذارند.

معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما تأکید کرد: ما تمام تلاشمان را برای برقراری ارتباط موثر با مردم افغانستان خواهیم کرد، همینطور که در مورد بقیه کشور ها سیاست ما به همین صورت بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم ارزش های انقلاب اسلامی را به کشور های همسایه منتقل کنیم.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های برون مرزی صدا و سیمای خراسان رضوی تحولات افغانستان مردم افغانستان برون مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش اولین‌ها هر روز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این مجموعه شرح نخستین ورود یک شی یا کالا به ایران است.
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی از شبکه دو پخش می‌شود.
در این فصل شخصیت اصلی با ورود به یک شعبه جدید قضایی به جنبه‌های دیگری از موزش مسائل حقوقی می‌پردازد.
همچنین مستند «خراش» شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش و ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز بعد تکرار می‌شود.
بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن باکشور‌های منطقه و جهان موضوع این مجموعه ۲۵ قسمتی است؛ و مجموعه تلویزیونی مامان اشتباه می‌کند؟ هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود. این مجموعه، محصول ۲۰۱۸ فرانسه داستان پسر بچه‌ای است که با ترسیم نقاشی معمایی را طرح می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد