Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود غلام‌زاده معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: منطقه کوی سوم خرداد جزو 40 نقطه هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر به‌شمار می‌آید که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز نخست عملیات اجرایی پروژه‌های این نهاد در قالب طرح نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی مناطق شهری و روستایی هدف از این منطقه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این فاز از عملیات اجرایی، نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر با حمایت بنیاد علوی، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای پاکسازی و نخاله‌برداری را در اختیار کانون پیشرفت منطقه‌ای کوی سوم خرداد خرمشهر خواهد گذاشت تا این کانون با مشارکت اهالی منطقه هدف، نسبت به پاکسازی محیط محلات خود اقدام کنند.

معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر همچنین با اشاره به استمرار این پروژه در دیگر مناطق هدف، عنوان کرد: علاوه بر مناطق هدف نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، شهروندان دیگر مناطق و محلات غیر هدف این نهاد می‌توانند درخواست خود را از طریق فضای‌مجازی به شماره تلفن همراه 09021111488 ارسال نمایند.

وی بیان کرد: عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی مناطق هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر از امروز آغاز و تا نیمه مهرماه در مناطق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود غلام زاده نخاله برداری معابر پاکسازی خرمشهر نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر نخاله برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود