Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران اظهار کرد: دو مرحله از پرداخت وام بازنشستگان کارگری انجام شده است. در دور دوم به بیش از دوازده هزار بازنشسته وام پرداخت شد و قرار بود از امروز دور جدیدی از پرداخت‌ها آغاز شود.

وی ادامه داد: تا این لحظه پرداخت‌ها صورت نگرفته و در حال پیگیری موضوع هستیم تا پرداخت‌های دور سوم آغاز شود، بسیاری از بازنشستگان از ارسال پیامک برای تایید تمایل به دریافت وام انتقاد دارند و معتقدند بعد از ثبت نام موفق و کامل، نیازی به تایید پیامکی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران در این رابطه بیان کرد: در روند پرداخت وام هفت میلیون تومانی، ایرادات و مشکلات قانونی وجود دارد که در حال رایزنی و تلاش برای حل این مشکلات هستیم.

‌دهقان‌کیا ضمن تایید ارسال پیامک به عنوان یکی از مشکلات گفت: امیدواریم این مشکل نیز به زودی حل شود و پرداخت وام‌ها با سهولت بیشتری امکان‌پذیر شود. بسیاری مشکلات حقوقی و قانونی نیز وجود داشته که تا امروز با پیگیری کانون‌ها مرتفع شده است.

به گفته او، احتمالاً تا آخر وقت اداری امروز (چهاردهم شهریورماه) دور جدیدی از پرداخت وام بازنشستگان آغاز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران افزود: امیدواریم همه مشمولان و بازنشستگانی که برای دریافت وام ثبت‌نام کرده‌اند، بتوانند بدون مشکل این تسهیلات را دریافت کنند؛ گرچه مبلغ آن کافی و رضایت بخش نیست، اما امیدواریم بازنشستگان در مراحل دریافت به مشکل برنخورند.
 

کد خبر 624854 برچسب‌ها بازنشستگان تامین اجتماعی وام بازنشستگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی وام بازنشستگی پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور