Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:05:47 GMT

۲ برادر با ۴۵۰ فقره سرقت در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۹۳۱۴

۲ برادر با ۴۵۰ فقره سرقت در شیراز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت مأموران کلانتری «گل سرخ» شیراز مخفیگاه سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۲ سارق را که برادر بودند، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل دوربین مدار بسته، اشیا عتیقه، ضبط خودرو، پنل آیفون تصویری و انواع لباس‌های مردانه و زنانه کشف شد، افزود: سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۴۵۰ فقره سرقت دوربین مداربسته و اماکن خصوص در سطح شهرستان شیراز اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: کسانی که طی یک سال گذشته از آنان اموالی نظیر دوربین مدار بسته به سرقت رفته است، جهت پیگیری به کلانتری "گل سرخ " واقع در میدان گل سرخ شیراز مراجعه و نسبت به شناسایی اموال خود اقدام کنند.

کد خبر 5297538

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس سرقت دستگیری سارق ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان اردبیل گرگان شیوع کرونا کرمانشاه آتش سوزی دولت سیزدهم واکسیناسیون تالاب انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل