Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:51:50 GMT

خانه‌های مسافر غیرمجاز در چنگال پلیس یزد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۹۳۷۷

خانه‌های مسافر غیرمجاز در چنگال پلیس یزد

ایسنا/یزد معضل خانه‌های مسافر در محدوده‌هایی که با تمرکز زیرساخت‌های درمانی و پزشکی روبرو بود، امروز با برخورد نیروهای انتظامی و نظارت بیش از پیش روبرو شده است.

بلوار طالقانی و محله اکبرآباد جزو محلاتی هستند که به علت تمرکز زیرساخت‌های درمانی مانند مطب پزشکان و کلنیک‌های متعدد و بیمارستان‌هایی مانند مرکز ناباروری یزد همواره یکی از نقاط شلوغ یزد هستند که با هجوم مسافران غیربومی و بیماران روبرو می‎شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سالی است که در حوالی این مناطق خانه‌های مسافر بیشتر رونق گرفته‌اند و تمایل به ایجاد خانه‌های مسافر غیرمجاز نیز در این مناطق بیش از پیش افزایش یافته‌است به طوری که برخی از مردم بخشی از خانه‌های خود را بدون در نظر گرفتن استاندارد به خانه مسافر تبدیل می‌کنند و با قیمت‌های مختلف و خدمات غیراستاندارد در اختیار مسافران غیربومی قرار می‌دهند.

این مسئله امروز نه تنها بازتاب منفی در ابعاد مختلفی را برای یزد داشته بلکه اقشار متعددی خصوصا فعالان گردشگری، هتلداران، صاحبان اقامتگاه‌های مجاز و حتی مردم محلی را نیز متاثر کرده است به طوری که امروز یکی از دغدغه‌های گردشگری سلامت رفع این معصل در یزد است.

در این خصوص، رئیس پلیس استان از پلمب پنج خانه مسافر متخلف در محله «اکبرآباد» و بلوار «طالقانی» در شهر یزد خبر می‌دهد.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با اعلام این خبر اظهار می‌کند: طرح بازدید از خانه های مسافر در یزد، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه می‌دهد: در راستای اجرای این طرح، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۱۱ خانه مسافر در محله اکبرآباد و بلوار طالقانی یزد بازدید و پنج خانه مسافر متخلف را که اقدام به اسکان مسافران به صورت غیرمجاز کرده بودند، پلمب کردند.

رئیس پلیس استان یزد در پایان خاطرنشان می‌کند: در این دوره از بازدیدها آموزش‌های لازم در خصوص رعایت نکات انتظامی و بهداشتی نیز به واحدها ارائه شد.

البته یکی از نگرانی‌های امروز جامعه گردشگری از رکود گردشگری راه افتادن گردشگری غیرمجاز و زیرزمینی در پناه کرونا و محدودیت‌های سفر است که البته بارها از سوی فعالان گردشگری و متولیان امر مطرح شده است.

گردشگری سلامت و سفر درمانی‌های یزد که بنا به ضرورت افراد اتفاق می‌افتند، از ظرفیت‌های مهمی درا ین حوزه محسوب می‎شوند که نگران کننده هستند.

«سیدمصطفی فاطمی» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد نیز چندی پیش به مشکلات گردشگری یزد ناشی از شیوع کرونا اشاره کرده بود و گفته بود: در صورت همراهی نکردن دستگاه‌های مختلف قطعاً گردشگری یزد کاملاً ورشکسته خواهد شد و در این حین نیز نگران رونق گردشگری غیرمجاز زیرزمینی در یزد هستیم.

گردشگری زیرزمینی و فعالیت غیرمجاز خانه‌های مسافر امروز تهدیدی نه تنها برای اقتصاد بلکه برای سلامت یزد است و اگر متولیان هر دو حوزه سلامت و گردشگری و همچنین نیروهای نظارتی در این باره اقدام نکنند، تبعات آن شامل حال مردم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی فرهنگی و هنری خانه مسافرهای غیرمجاز يزد پليس خانه های مسافر خانه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. همزمان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده بر عهده آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز و در جریان آن همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند که در این خانه یک مادر و پسر با هم زندگی می‌کنند و وقتی صدای درگیری را شنیدند به خانه آنها آمده و با جسد زن میانسال رو به‌رو شده و با پلیس تماس گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس گفت: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد. در ادامه کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه مادرش اعتراض کرده که چرا خانه را بهم ریخته است و سر این موضوع باهم دعوایشان شده است، در ادامه این فرد عصبانی شده و با وزنه بدنسازی ضرباتی را به او وارد کرده است و زمانی که به خود آمده متوجه شده که دیگر نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: ایسنا

tags # قتل ، قتل خانوادگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد