Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلفی گل گفت: باید سرفصل‌های دروس دانشگاهی تغییر کنند تا بحث مهارت در آن‌ها دیده شوند.

به گزارش برنا؛ زلفی گل، وزیر علوم گفت: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی جزو دانشگاه های مهارتی کشور هستند.

او افزود: قصد داریم دامنه فعالیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور را ارتقا و توسعه دهیم، در زمینه سایر رشته‌های دانشگاهی هم لازم است سرفصل‌های دروس بازنگری و به روز شوند و بحث مهارت در آن‌ها دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلفی گل تاکید کرد: بحث مهمی که در موضوع علمی کشور مورد اغفال واقع شده، این است که از جغرافیای فراغت دانشجویان برای مهارت افزایی کمتر بهره برده ایم.

وزیر علوم افزود: ما می‌توانیم از پتانسیل کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و … برای فعالیت‌های فوق برنامه استفاده کنیم تا با برنامه ریزی مناسب ضمن اینکه اوقات فراغت دانشجویان را برنامه ریزی می‌کنیم از آن اوقات فراغت هم برای آموزش‌های خاص که جنبه مهارتی دارند، استفاده کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقات فراغت وزیر علوم زلفی گل دروس دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند