Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،  در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمدسعید حکیم از مراجع عظام جهان تشیٓع و علمای برجسته عراق، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، در پیامی به خاندان معظم طباطبایی حکیم تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

إِذا مَاتَ العَالِمُ ثُلِمَ فِی الإِسلامِ ثُلمَهٌ لا یَسُدُّهَا شَیءٌ إلَی یَومِ القِیَامَة

فرزندان معزّز و خاندان محترم آل حکیم

سلام علیکم بما صبرتم

ارتحال تأسف‌بار عالم ربّانی، مرجع بزرگ و فقیه برجسته جهان تشیُّع، حضرت آیت الله العظمی سیّدمحمّدسعید حکیم (طاب ثراه) را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مراجع عظام، علمای اعلام، حوزه‌های علمیّه مخصوصاً حوزه علمیّه نجف اشرف و شیعیان جهان به ویژه ملّت شریف عراق، مقلّدان و شاگردان ایشان و وابستگان جلیل القدر حکیم، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن عالم مجاهد، همه عمر پربرکت خویش را در دفاع از اسلام و قرآن، خدمت به وحدت اُمّت اسلامی و جهان بشریت، پاسداری از حریم اهل البیت (علیهم السلام)، مکتب تشیّع و راهنمایی اُمّت اسلامی خصوصاً مردم مظلوم عراق گذراند و در سال‌های مبارزه با رژیم منحوس بعثی، دوران اشغال آمریکایی و هجوم گروه تکفیری و تروریستی داعش و مبارزه علیه دشمنان خدا و اسلام ناب محمّدی (صلّ الله علیه و آله) به ایفای نقش انقلابی و مبارزه پیگیر خود ادامه داد و همواره در حمایت از ملّت‌های مسلمان پیشگام بود.

رحمت و رضوان الهی بر ایشان و ان‌شاءالله با انبیاء، اولیاء، شهداء و اجداد طاهرینش محشور باد.
خداوند صبر و اجر جزیل به شما عطا فرماید.

اسماعیل قاآنی


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم