Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:42:36 GMT

تعاونی‌ قدر رزمندگان ایلام واحد برتر ملی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۱۳۴

تعاونی‌ قدر رزمندگان ایلام واحد برتر ملی شد

مظفر پرنا روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این شرکت تعاونی برای بیش از ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده و مشغول فعالیت است.

وی افزود: شرکت ها و اتحادیه های تعاونی با استفاده صحیح از امکانات اقتصادی و خلق فرصت های تجاری جدید موجب بهبود عملکرد بنگاه های تولیدی و خدماتی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنا ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان شرکت در جشنواره استانی، همزمان با سراسر کشور خرداد ماه در ایلام آغاز شد و شرکت ها و اتحادیه های تعاونی در گرایش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، خدمات، مسکن، مصرف، اعتبار، صنایع دستی و گردشگریی و غیره از طریق سامانه جامع هوشمند بخش تعاون آمادگی خود را برای حضور در این رویداد استانی اعلام می کنند.

رییس اداره توسعه تعاونی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ازبین تعاونی های شرکت کننده، تعاونی های واجد شرایط توسط کمیته داوری راستی آزمایی و سپس در هر گرایشی یک تعاونی بعنوان برتر استانی در قالب جشنواره تعاونی های برتر معرفی می شوند.

پرنا تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم وزارت با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت‌های بنیادی جهت توسعه و ترویج کارآفرینی درقالب تشکل‌های تعاونی است که بدین منظور هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی تعاونی های برتر در سراسر کشور و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر کارآفرینی واشتغال به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره تعاونی های برتر می نماید.

برچسب‌ها ایلام جشنواره کارآفرینی تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام جشنواره کارآفرینی تعاونی ایلام جشنواره کارآفرینی تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل