Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:16:48 GMT

البرز در عرصه تولید سفال و سرامیک پیشتاز است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۱۷۳

البرز در عرصه تولید سفال و سرامیک پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون محمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری با یک شرکت معتبر فعال در زمینه سفال و سرامیک در راستای خرید نقدی محصولات تولیدی هنرمندان البرزی منعقد شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و صدمات ناشی از آن ضرورت حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان به ویژه در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی بیش از پیش حس می‌شد و بدین منظور به دنبال ارائه راهکاری برای برون‌رفت از معضل به وجود آمده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر مزایای این طرح افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و به همت سرپرست معاونت صنایع‌دستی مقدمات اولیه برای حمایت از کارگاه‌های انفرادی، افزایش تولید، رونق اقتصادی و درآمدزایی هنرمندان این عرصه در حال انجام است.

محمدی با اشاره به وجود کارگاه‌های متعدد سفالگری در استان تصریح کرد: البرز پتانسیل لازم برای آموزش، تولید، بازاریابی و فروش محصولات متنوع تولیدی در حوزه سفال و سرامیک را داشته و به نوعی یکی از استان‌های پیشتاز در این عرصه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در سایه توجه به صنایع کوچک امکان‌پذیر بوده و ارائه وام و تسهیلات بانکی در کنار برپایی نمایشگاه‌های عرضه و فروش محصولات تولیدی راه برون‌رفت از مشکلات به وجود آمده و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌های انفرادی است.

کد خبر 5297594

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون محمدی میراث فرهنگی البرز سفالگری ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل سیستان و بلوچستان شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دولت سیزدهم آتش سوزی واکسیناسیون عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران