Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ضرابیان مدیر عامل شرکت بهمن موتور در این رابطه گفت: بر اساس سیاست گذاری شرکت بهمن موتور ایجاد تعهد بر اساس توان تامین و تولید صورت می گیرد و سعی در ارائه محصولات با کیفیت هستیم. بهمن موتور جزء معدود شرکت های خودرو ساز داخلی است که هیچگونه تعهد معوق حتی از سنوات قبلی که ناشی از تحریم ها است ندارد و اصل رضایت مشتریان از فرآیند فروش در بهمن موتور جزء اساسی ترین فعالیت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس ضرابیان ضمن اشاره به مشکلات فراوان در حمل و نقل بین المللی طی چند ماه اخیر و کمبود کانتینر در سطح بین الملل و خطوط کشتیرانی جهت حمل به بنادر ایران و نیز افزایش بی سابقه هزینه حمل دریایی (به عنوان مثال کانتینر 40 فوت HQ که می تواند قطعات برای تولید 2.2 دستگاه خودرو را در خود جای می دهد از 2800 دلار در سال گذشته به 8500 دلار افزایش یافته است)، اظهار کرد: این شرکت اقدامات لازم در جهت حمل قطعات برای تولیدات سفارش گذاری شده را به عمل آورده تا برنامه های تولید سال جاری را محقق نماید. همچنین به دلیل مواجه با موج جدید کرونا در کشور از مرداد ماه و حفظ سلامت پرسنل و به جهت همراهی با تصمیمات ستاد کرونا در تعطیلات سراسری تهران طی هفته آخر مرداد ماه، شرکت برنامه افزایش تولید در شهریور ماه را در دستور کار قرار داده است.
ضرابیان در آخر ضمن تاکید به اینکه برنامه و زمان فروش محصولات و اعلام رسمی قیمت تنها از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی رسمی شرکت بهمن موتور به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید، گفت: تا پایان سال برنامه ریزی کرده ایم سه محصول جدید در بهمن موتور نیز به محصولات اضافه شود و به تولید انبوه برسد.

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو موتور تولید بازار بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از آنجایی که تعرفه معاینه فنی توسط دولت تعیین می‌شود و افزایش آن متناسب با نرخ تورم و رشد هزینه‌های جاری مراکز نیست در چند سال اخیر این مسئله موجب زیان انباشته شرکت و شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت گردیده است. با توجه به اینکه در مجامع سالانه به خروج این مجموعه از شمول ماده ۱۴۱ به عنوان یکی از تکالیف تاکید شده بود، لذا خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های ستاد و مجموعه اقدامات صورت پذیرفته در چندماه اخیر این شرکت از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد.

میرزایی قمی با اشاره به اینکه ستاد معاینه فنی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در شهرداری در بحث خروج از شمول ماده ۱۴۱ است اظهار داشت: در بحث جبران زیان‌های انباشته و ایجاد درآمدهای جدید در چندماه اخیر اقدامات خوبی انجام شده است. افزایش مراجعات و جذب خودروهای پلاک تهران به مراکز پایتخت، استفاده از راهکارهای ایجابی برای تشویق و ترغیب خودروها به استفاده از معاینه فنی برتر تهران نظیر اعمال تخفیف عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران برای وسایل نقلیه دارای معاینه فنی از مراکز پایتخت، شناسایی درآمدهای پایدار در مراکز معاینه فنی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان، افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی به بخش خصوصی جهت بهبود عملکرد و افزایش ظرفیت پذیرش، ایجاد ظرفیت‌های جدید تبلیغات در مراکز، افزایش بهره وری خطوط معاینه فنی از طریق نوسازی و اورهال تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه، فروش دارایی‌های راکد و مازاد (مستهلک) و تجدید ارزیابی دارایی‌ها تنها بخشی از اقداماتی بوده که در این راستا انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید به لزوم اصلاح سالانه تعرفه معاینه فنی متناسب با رشد هزینه‌ها و نرخ تورم تصریح کرد: راهکار اساسی جهت جلوگیری از ضرر و زیان مراکز معاینه فنی اصلاح نرخ معاینه فنی بوده و در همین راستا پیشنهاد ستاد معاینه فنی بر اساس برآورد هزینه‌های مربوطه به وزارت کشور اعلام شده است.

کد خبر 6098931 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس)
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید