Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:10:51 GMT

وزیدن شمیم حسینی با توزیع ١٢ هزار بسته معیشتی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۵۴۳

وزیدن شمیم حسینی با توزیع ١٢ هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی استاندار فارس بعد از ظهر یکشنبه در این رزمایش گفت: مردم نو دوست استان فارس همواره در تلاش اند تا همنوعان خود را مورد تفقد قرار داده و بتوانند نقشی در کمک به نیازمندان استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ غنی ایرانی -اسلامی بر موضوع کمک به هم نوع بسیار تاکید شده است یادآور شد: استان فارس از جمله استان‌های است که در رزمایش‌های کمک مومنانه در کشور سرآمد بوده و تمامی ارکان مدیریت کلان استان نیز همواره در تلاش اند تا رزمایش‌های کمک مومنانه در استان با قدرت و هدفمند برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس ادامه داد: علاوه بر کمک کردم نو دوست استان فارس، دستگاه‌های مختلفی همواره در تلاش اند تا هرکدام به نوعی نقشی در کمک به نیازمندان استان داشته باشند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به سپاه، بسیج، دستگاه‌های خدماتی، اجرایی و شورای تأمین استان اسم برد.

وی ادامه داد: مردم استان فارس در سیل سال ٩٨ در جهان درخشیده و در زمین لرزه‌های که طی سالیان اخیر نیز روی داده و موجب شده تا خسرانی به مردم وارد شود همواره در صحنه حضور پرشوری داشته‌اند پس از شیوع کرونا نیز این مردم بودند که در صحنه حاضر شدند و توانستند با اهدا و تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک مشکلات جامعه را برطرف کنند.

او در خصوص تزریق واکسن نیز تاکید کرد: تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۶٠٠ هزار دوز واکسن در استان به واجدین شرایط تزریق شده و ٣٠ درصد از استان تاکنون واکسینه شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس هم در این مراسم گفت: تاکنون توسط این دستگاه اجرایی بالغ بر ١١٣ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی افزود: در قالب رزمایش شمیم حسینی ١٢ هزار بسته معیشتی در کلان شهر شیراز از محل موقوفات توزیع خواهد شد.

او خاطرنشان کرد که این بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش بقاع متبرکه قرار می‌گیرد.

کد خبر 5297562

منبع: مهر

کلیدواژه: عنایت الله رحیمی اوقاف فارس کمک مومنانه ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل سیستان و بلوچستان شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دولت سیزدهم آتش سوزی واکسیناسیون عکس استانها استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد