Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس حساس ترین روزهای خود را سپری می‌کند، بحث استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه مطرح شده است.

این در حالی است که باشگاه این روزها با چالش‌های زیادی همچون جذب مهاجم، پرونده‌های بین المللی مانند پرونده کالدرون، خواکین و اوساگونا، پرونده شکایت النصر، فسخ قرارداد با کارگزار قبلی و مزایده برای انتخاب کارگزار جدید مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر می‌توان گفت که حساب باشگاه نیز به نوعی خالی است و حتی شنیده می شود سرخپوشان برای جذب بازیکن جدید با مشکل مواجه بوده و تنها به یک بازیکن پیش پرداخت انجام شده است. با توجه به این مسائل، مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا شرایط را مدیریت کنند و تا زمانی که مزایده صورت نگیرد باید با همین اوضاع شرایط را مدیریت کنند.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دولت جدید، روز گذشته(شنبه) در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در واکنش به استعفای سمیعی اظهار داشت: من هم در حد صحبت این موضوع را شنیدم و باید ببینیم تا چه حد جدی است.

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته نیز هنوز در این زمینه اطلاعیه‌ای به طور رسمی اعلام نشده و اتفاق خاصی رخ نداده است. با این وجود، چند نام به عنوان جایگزین احتمالی سمیعی مطرح شده که به نظر تا روشن شدن تکلیف استعفای وی، چندان جدی محسوب نمی‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جعفر سمیعی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته استیناف آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه صادر کرد که این آرای صادره به شرح زیر است:

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه چوکای تالش نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح که متقاضی اعاده در لایحه تقدیمی عنوان داشته به استناد بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اگر تیمی بعد از قرعه کشی از حضور در مسابقات انصراف دهد طبق جدول بندی جرائم، تیم‌های لیگ دسته دوم ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند در حالیکه در دادنامه صادره مبلغ جریمه ۲۰۰ میلیون تومان تعیین گردیده است. با بررسی و ملاحظه دستورالعمل صادره و امعان نظر در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به مراتب مذکور با پذیرش درخواست مستدعی اعاده دادرسی مستنداً به بندهای ۳ و۶ ماده ۱۰۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل صدرالاشاره ضمن نقض دادنامه صادره از این کمیته، حکم به محرومیت باشگاه چوکای تالش از حضور در فصل آینده مسابقات جام حذفی و پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی صادر و اعلام میگردد رای صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه نوین سرخ پوشان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به برائت باشگاه آرکا فوتبال تبریز مبنی بر استفاده از بازیکنان غیرمجاز به نام های آقایان محمد امین خدایی پرهام فدایی در بازی دو تیم از سری مسابقات رده سنی ۱۸ سال مناطق کشوری صادر گردیده است با توجه به مندرجات پرونده و ملاحظه پاسخ استعلام واصله از دبیرخانه سازمان لیگ فوتبال و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904241

دیگر خبرها

  • سکانس جنجالی توهین به جایگاه معلم در افعی تهران | ماجرای عکس دو نفره پیمان معادی | واکنش‌ها ادامه دارد | ویدئو
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • «جان سوینی» وزیر اول اسکاتلند شد
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • فساد را جدی بگیریم/دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران/اقتصاد و روان و فرهنگ
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس