Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ دفتر نمایندگی خانه مطبوعات در میبد به همت فرمانداری و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان در بافت سنتی شهر آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اظهار امیدواری از اینکه این رویداد فرهنگی منشاء اتفاق‌های خوب برای استان شود، گفت: هم اکنون از ۲۰۶ رسانه استان یزد،  ۲۱ مورد در شهرستان میبد فعالیت دارند و این نسبت با توجه به تمرکز رسانه‌ها در مرکز استان دلگرم کننده و نشان دهنده ظرفیت رسانه‌ای خوب  شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید جوادیان‌زاده افزود: صحبت از خانه  مطبوعات صحبت از یک ماوای گرم است و ان شاءالله خانه مطبوعات میبد  با داشتن چنین کارکرد مکانی برای گردهم آمدن افراد با سنین و دیدگاه های مختلف باشد تا همگرایی و هم افزایی مطلوب محقق شود.

وی اظهارکرد: با توجه به پیشرفت علم و فناوری برای عقب نماندن از رقابت‌ها نیاز به آموزش مداوم و یادگرفتن مهارت‌های جدید احساس می‌شود و باید تلاش شود، روزنامه‌نگاری تخصصی با محوریت خانه مطبوعات در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه ایجاد زمینه گفت وگو با مسئولان نهادهای دولتی، مسئولان و تشکل‌های مردم نهاد تاثیرگذار، ارایه بسته های حمایتی و ابتکاری مانند حامی کارت و دیگر امکانات از سوی خانه مطبوعات را یادآور شد و خواست این موارد در میبد نیز مورد توجه این خانه قرار گیرد.

مدیر خانه مطبوعات استان یزد هم گفت: دومین دفتر نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان های استان یزد بعد از بافق، در میبد افتتاح  شد و همه خدمات خانه مطبوعات در این شهرستان نیز ارائه می‌شود.

فرزاد فیضی با تقدیر از هیات مدیره منسجم و فرهیخته خانه مطبوعات استان برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان ها، از مسئول خانه مطبوعات و همکاران رسانه‌ای میبد خواست تا مشکلات و دغدغه‌های رسانه ای را مطرح کنند تا بر اساس عرف قانونی و اساسنامه این تشکل انجام شود.

امام جمعه موقت میبد نیز در مراسم شروع به کار، خانه مطبوعات شهرستان گفت: بر اساس آیه های قرآنی ، روایت و اخبار، کار رسانه و خبرنگاری در زمان انفجار اطلاعات، کاری در راستای رسالت پیامبر اسلام(ص) است.

حجت الاسلام محمد اعرافی خبرنگاری، قلم زدن و فعالیت در رسانه‌های مکتوب و شنیداری را کاری بسیار مهم برشمرد و افزود: امروزه  بر خلاف عصر سنتی گذشته رسانه‌های نوین حضور چشمگیر و موثری در زندگی افراد دارند و بسیاری از کسب و کارهای مردم از این طریق انجام می‌شود.

48

کد خبر 1551978

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد دفتر نمایندگی خانه مطبوعات استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز نهم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت