Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:12:57 GMT

تسلیت محمدباقر قالیباف درپی درگذشت آیت الله حکیم

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۶۸۰

تسلیت محمدباقر قالیباف درپی درگذشت آیت الله حکیم

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله حاج سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه نجف را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم وارسته و مرجع ربانی حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم رضوان الله تعالی علیه موجب تاثر و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرجع شریف در سراسر عمر عزتمند خویش هدایتگری روشن‌ضمیر در عرصه‌های دینی و سیاسی و مبارزی نستوه در عرصه‌های مبارزه حق علیه باطل بود که سال‌هایی از عمر شریف خود را صرف مبارزه با رژیم ستمگر بعث کرد و در این راه مشقت‌های فراوانی متحمل شد. آن عالم وارسته عمر گرانقدر خود را صرف نشر و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام و معارف و شعائر اهل بیت (علیهم السلام)، تحقیقات عالیه اسلامی، تربیت طلاب علوم دینی و رسیدگی به امور مسلمین نمود و از این حیث میراث گرانبهایی از خویش برای شیفتگان معرفت آل‌الله بر جای گذاشت.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به حوزه‌های علمیه علی الخصوص حوزه مبارکه نجف، مراجع عظام تقلید، علمای ارجمند و عموم شاگردان و علاقه‌مندان ایشان و همچنین بیت عالیقدر طباطبایی حکیم، فرزندان و سایر بستگان آن مرحوم تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای آن روحانی جلیل القدر رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی/باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند

 در جریان نشست علنی صبح روز گذشته یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، نقد علی و حمیدرضا حاجی بابایی مشاهده می‌کنید.

گفتنی است کمتر از یک ماه دیگر، مجلس دوازدهم تشکیل خواهد شد و محمد باقر قالیباف و حمیدرضا حاجی‌بابایی از جمله کاندیداهایی هستند که برای نشستن بر روی کرسی ریاست با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع:‌خبرآنلاین

tags # محمد باقر قالیباف سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران