Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@15:19:13 GMT

واریز ۳۴۴۰میلیارد تومان به حساب فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۸۱۷

واریز ۳۴۴۰میلیارد تومان به حساب فرهنگیان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مهدی نیکدل، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: با منظور شدن 3440 میلیارد تومان سود سال مالی 1399 به حساب اعضا، به یکی دیگر از وعده‌های خود عمل کردیم.

وی افزود: از سود 3440میلیارد تومانی، مبلغ 3110 میلیارد تومان به حساب اعضای شاغل منظور شد و 330 میلیارد تومان مابقی به حساب فرهنگیان عضو صندوق ذخیره که از مهر 1398 تا اردیبهشت 1400 بازنشسته شده یا تسویه کرده‌اند، طی هفته آتی واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکدل با بیان اینکه نرخ بازده سهم‌الشرکه اعضا در سال مالی 1399 بیش از 54 درصد است، اضافه کرد: سودآوری این صندوق در پنج سال گذشته بیانگر عملکرد مناسب این مجموعه بوده است به‌طوری که سودآوری صندوق از 250 میلیارد تومان در سال 1395 به 280 میلیارد تومان در سال 1396 و 620 میلیارد تومان در سال 1397 رسیده است و از آن پس شاهد سودآوری 1100میلیارد تومانی این مؤسسه در سال 1398 و در نهایت سود 3440میلیارد تومانی در سال 1399 هستیم.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: این روند فزاینده سودآوری با سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

نیکدل با بیان این که فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت صندوق ذخیره فرهنگیان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی 1399 را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده کنند، ادامه داد: فرهنگیانی که از مهر 1398 تا اردیبهشت 1400 بازنشسته شده‌اند، قبلاً سهم‌الشرکه خود را دریافت کرده‌اند.

پربیننده ترین پراید ۱۵۵میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول دلایل مخالفت کارشناسان با افزایش حقوق کارکنان قوه قضاییه / راه صحیح بهبود معیشت مردم قیمت پراید امروز چهاردهم شهریور + جدول پیش بینی قیمت طلا برای فردا ۱۳شهریور / کاهش ۳۰۰هزار تومانی سکه طی یک هفته بازده بازار تا پایان شهریور مثبت است / کدام سهم ها برای ورود پیشنهاد می شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان میلیارد تومان صندوق ذخیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر

کانال تلگرامی چند ثانیه با انتشار توئیتی از عبدالرضا داوری (مشاور سابق احمدی‌نژاد) به ماجرای واریز بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به حساب دختر وحید اشتری (خبرنگار افشاگر ماجرای سیسمونی) پرداخت.

در این مطلب آمده: عبدالرضا داوری در رشتویی با چند پرسش از وحید اشتری، افشا کرد، در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند زیر سن قانونی او از حساب شرکت کیان الماس الموت واریز شده است.

رابطه مالی یا کاری آقای وحید اشتری با "شرکت کیان الماس الموت" چیست و بابت چه پروژه ای، از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۵ ماه، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان(ماهانه ۱۴۶ میلیون) به حساب دختر ۳ ساله وی اسما اشتری از حساب این شرکت واریز شده است؟!

آقای اشتری پیشتر اعلام کرده بود، مستاجر است و همسر و فرزندانش دارایی قابل ذکری ندارند.

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟