Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:04:54 GMT

بازیکنان استقلال 48 ساعت به باشگاه مهلت دادند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۹۳۴

بازیکنان استقلال 48 ساعت به باشگاه مهلت دادند

بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود 48 ساعت به باشگاه فرصت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین اتفاق تمرین امروز استقلال که قبل از سفر به امارات برگزار شد، صحبت های گلایه‌آمیز بازیکنان با پرویز مظلومی بود. استقلالی‌ها که از مدت ها قبل منتظر دریافت پول از طرف باشگاه هستند حالا نسبت به شرایط موجود و عدم پرداختی از سوی باشگاه دلخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو آنها امروز به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال گلایه‌های خود را مطرح کردند.بعد از بیان صحبت ها از سوی بازیکنان مظلومی به آنها وعده داد تا طی یکی دو روز آینده پول به حساب شان واریز شود.


نکته مهم تر اما تهدید بازیکنان استقلال بود. استقلالی ها خطاب به مظلومی به نمایندگی از مدیریت اعلام کردند که 48 ساعت صبر می کنند تا پول به حساب شان برود و اگر این اتفاق نیفتاد، تمرینات را تعطیل خواهند کرد!


این در حالی است که استقلال از امشب به اردوی امارات می‌رود و اینکه تمرینات تیم در جریان این اردو که برایش هزینه شده تعطیل شود، عجیب به نظر می‌رسد.


مدیران استقلال در انتظار رسیدن پول انتقال مهدی قایدی به قطر هستند تا بخشی از پول بازیکنان را بپردازند. از این رو این پول هنوز به حساب باشگاه ننشسته و باید دید چه اتفاقی طی 48 ساعت آینده رخ می‌دهد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران 48 ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد