Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@09:16:30 GMT

علیرضا بیرانوند در مسیر ناصر حجازی !

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۹۶۱

علیرضا بیرانوند در مسیر ناصر حجازی !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدارش از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان تیم ملی سوریه بود که در پایان این جدال حساس این تیم ایران بود که موفق شد با نتیجه ۱ بر صفر از سد مهمان خود بگذرد و با ۳ امتیاز به تنهایی در صدر گروه بایستد. از نکات مهم این بازی بسته ماندن دروازه شاگردان اسکوچیچ در این دیدار خانگی بود چراکه علیرضا بیرانوند توانست با بسته نگه‌داشتن دروازه ایران تعداد کلین شیت‌های خود در تاریخ تیم ملی را به عدد ۲۷ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ثبت این رکورد علیرضا بیرانوند با رکورد ۲۷ بار کلین‌شیت ناصر حجازی برابر کرد، اما در صدر این لیست ۳ دروازه‌بان دیگر حضور دارند.

در حال حاضر بیرانوند با ثبت ۲۷ کلین‌شیت در ۴۴ بازی ملی در رده چهارم این لیست و در کنار ناصر حجازی قرار دارد. همچنین سیدمهدی رحمتی با آمار ۳۵ کلین‌شیت در ۷۶ بازی ملی در صدر ایستاده است و رکورددار محسوب می‌شود؛ بنابراین بیرانوند برای شکستن رکورد رحمتی باید ۷ بازی دیگر دروازه ایران را بسته نگه دارد.

همچنین احمدرضا عابدزاده با ۳۴ کلین‌شیت در ۷۹ بازی در رده دوم قرار دارد و ابراهیم میرزاپور با ۳۲ کلین‌شیت در ۷۱ بازی ملی در جایگاه سوم ایستاده است.

البته بهترین آمار را منصور رشیدی در اختیار دارد که با ۱۵ بار کلین‌شیت از ۲۰ بازی ملی رکوردی جاب را ثبت کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند ناصر حجازی علیرضا بیرانوند ناصر حجازی کلین شیت بازی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم