Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:22:28 GMT

دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در پاکدشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۰۴۵

دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در پاکدشت افتتاح شد

گروه استان‌ها - فرماندار پاکدشت از افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه سیدالشهدا (ع) و تزریق بیش از ۲ هزار دوز واکسن کرونا به همشهریان برای ریشه‌کنی و شکست زنجیره ابتلا به کرونا در پاکدشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، عصر امروز آیین افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان پاکدشت با حضور مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت، بشیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران، سرهنگ امجدی فرمانده سپاه ثامن‌الحجج، زینی وند رئیس شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولان در محل ورزشگاه مهدوی محله یبر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی جمارانی در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت همکاری بیش‌ازپیش مردم با کادر درمان برای ریشه‌کنی هرچه زودتر این بیماری، اظهار داشت: هدف از انجام واکسیناسیون در خارج از مراکز درمانی و به‌صورت تجمیعی، علاوه بر سرعت انجام کار، جلوگیری از ازدحام مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نتیجه کاهش آمار فوتی‌های ناشی از این ویروس منحوس است.

وی با اشاره به افتتاح دومین مرکز تزریق واکسن در پاکدشت با توجه به جمعیت و پراکندگی در شهر افزود: این مرکز در سالن ورزشی دکتر مهدوی محله یبر به‌صورت رسمی افتتاح شد و افراد واجد شرایط با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس اعلام شبکه بهداشت می‌توانند با مراجعه به این مرکز واکسن کرونا را دریافت کنند.

فرماندار پاکدشت در ادامه گفت: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان در 6 پایگاه فرون‌آباد، شریف‌آباد، کریم آباد، ابراهیم آباد و پایگاه‌های تجمیعی علی ابن ابیطالب (ع) و مجموعه دکتر مهدوی یبر در حال انجام است.

یوسفی جمارانی با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون در شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با انتشار و شیوع بیماری کرونا روند واکسیناسیون به مراتب افزوده شده و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا روزانه به 2 هزار و 500 دز در روز افزایش یابد.

مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی افتتاح شدنخستین پایگاه جامع واکسیناسیون بسیج دانشجویی در ملایر افتتاح شدافتتاح فاز اول پروژه موم گیری ایرانول در بهمن ماه سال جاری

فرماندار پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: در کنار واکسیناسیون اقشار مختلف جامعه و رعایت بیش‌ازپیش پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان به‌زودی شاهد کاهش آمار بستری و فوتی‌های ناشی از بیماری منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دومین مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین