Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:19:20 GMT

پایان جلسه در تبریز؛ زنوزی مالک تراکتور ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۱۶۵

پایان جلسه در تبریز؛ زنوزی مالک تراکتور ماند

جلسه پیرامون واگذاری تراکتور دقایقی پیش به پایان رسید.

این جلسه که روز گذشته و پس از بیانیه رسمی تراکتور مبنی بر تحویل تیم به هیئت فوتبال برنامه ریزی شد، از صبح امروز و با حضور مقامات استانی آذربایجان شرقی، برخی از اعضای شورای تامین، نمایندگان هیئت فوتبال و اعضای باشگاه تراکتور برگزار شد.

این جلسه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید با صحبت‌های طرفین همراه بود و گزینه‌های مختلف برای مالکیت بر تراکتور بررسی شد و سرانجام در پایان جلسه همه اعضا به جمع بندی مشخصی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حاضران در جلسه به خبرنگار ما گفت: «اعضا به این نتیجه رسیدند که هیچ فردی در استان وجود ندارد که مالکیت تراکتور را به آن واگذار کنیم و مقامات استانی و حاضران در جلسه به این نتیجه رسیدند که تراکتور باید فعلا تحت مالکیت زنوزی باقی بماند.»

یکی دیگر از حاضران در این جلسه گفت: «جمع بندی این بود که آقای زنوزی برگردد و مالکیت تیم را در اختیار بگیرد و در این برهه حساس و در فاصله چند روز تا لیگ قهرمانان تراکتور مشکلی نداشته باشد.»

ایوب بهتاج رییس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم که یکی دیگر از حاضران به "ورزش سه" گفت: «تیم فعلا با مالکیت آقای زنوزی به کارش ادامه می‌دهد و بعدا به ماجرای انتقال مالکیت رسیدگی خواهد شد و هیئت فوتبال و اداره کل پس از بررسی افراد متقاضی به این پروسه رسیدگی خواهند کرد. فعلا کسی نیست که تراکتور به او تحویل داده شود.»

لازم به ذکر است در این جلسه فراز کمالوند سرمربی تراکتور نیز حضور داشت و بر ادامه کار وی در تراکتور تاکید شد./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود

رضادهمرده اظهار کرد: دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ در راستای اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به کاداستری (تک‌برگ) با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد