Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@23:47:09 GMT

متن فکس جنجالی لیونل مسی افشا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۱۷۸

متن فکس جنجالی لیونل مسی افشا شد

خبرگزاری موندو دیپورتیوو، فکسی که مطابق آن لیونل مسی سال گذشته درخواست خروج از بارسلونا داده بود را منتشر کرد 

به گزارش طرفداری، لیونل مسی سال گذشته درحالی که یک سال از قراردادش با باشگاه بارسلونا باقی مانده بود با استناد به یکی از بند های قرارداد خود، از طریق فکس درخواست خروج داد. این درخواست مورد موافقت مدیریت قرار نگرفت تا یک سال دیگر در این تیم ماندنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درنهایت این ستاره دنیای فوتبال در تابستان امسال با تمام شدن قراردادش و در یک انتقال رایگان راهی پاری سن ژرمن شد. حال خبرگزاری موندو دیپورتیوو، متن فکس جنجالی درخواست خروج لیونل مسی از بارسلونا در سال 2020 را منتشر کرده است.

متن این فکس به شرح زیر است 

آقای بارتومئو عزیز: مطابق بند 3.1 از قرارداد 25 نوامبر 2017 من تمایل خود برای فسخ قراردادم را به عنوان یک بازیکن حرفه ای از شما دارم. می دانم که مدت زمان فسخ قراردادم به پایان رسیده است، این باید با شرایط استثنایی که فصل 2019/20 به دلیل محدودیت هایی که داشت مورد توجه قرار گیرد. فصل گذشته دیروز به پایان رسید درحالی که قرارداد ما زمانش 15 آگوست است، دقیقا بعد از حذف مقابل بایرن و بازگشت از لیگ قهرمانان  14 آگوست بود. در هر صورت 10 روز پس از پایان فصل مطابق قراری که از قبل داشته ایم باید با وضعیت استثنایی این فصل مطابقت داده شود. همانطور که در بالا گفته شد من می خواهم از حق فسخ قرارداد خودم استفاده کنم.

در نشست خبری که مسی پس از جنجال های سال پیش داشت علنا اعلام کرد که خواهان جدایی بوده و با درخواست او مخالفت شده است. این بازیکن و وکلایش معتقد بودند که حق جدایی بازیکن وجود دارد، اما از آنجایی که لیونل مسی نمی خواست باشگاه محبوب خود را به دادگاه بکشاند از پیگیری حق خود منصرف شد.

 

فکس افشا شده توسط خبرگزاری موندو 

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس لوکاکو: اینتر مرا از لجن بیرون کشید اما فقط می خواستم به چلسی بروم کاروان ورزش ایران صاحب بهترین عملکرد در تاریخ پارالمپیک شد بررسی یک ادعا: آیا ملکه انگلیس واقعا پیراهن امضا شده رونالدو را درخواست کرده است؟ تراکتور رکورد شکست؛ هر ساعت یک حاشیه! | این تیم گناه دارد وزیر ورزش آماده پذیرش استعفای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی

لیونل مسی برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود در یک بازی ۵ پاس گل داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (6 بر 2) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی 5 پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل 6 امتیاز کسب کرد.

 مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!

تیم فوتبال اینتر میامی با 24 امتیاز از 12 بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!