Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از المنار، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد دستاورد‌های مقاومت بسیار بیشتر از لبنان است؛ اما برخی با وجود اذعان آمریکا و اسرائیل آن را باور نمی‌کنند.

سید هاشم صفی الدین در مراسم گرامیداشتی که به مناسبت درگذشت دکتر فاطمه النابلسی و با حضور شخصیت‌ها و علمای دینی برگزار شده بود، گفت: هدف آمریکا فشار بر مقاومت لبنان است تا ما میدان را خالی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما به آمریکایی‌ها می‌گوییم ما به شکلی قوی‌تر (در میدان) حاضر خواهیم بود.

او در ادامه اعلام کرد مشکلی اصلی در لبنان، نظامی است که به آن فشار آمریکا نیز وارد شده است تا مقاومت از سلاح خود دست بکشد. او در ادامه افزود: کودنی سفیر آمریکا در عجله وی در پاسخی بود که قصد آمریکا را بر ملا ساخت. او سپس اعلام کرد ما با یک ضربه، محاصره سه دولت را در هم شکستیم؛ به طوری که سوخت از ایران خریداری کردیم و آن را از سوریه عبور دادیم و لبنان تحت محاصره از آن استفاده کرد. این گام نخست است و بزودی آن را با گام‌های دیگر تکمیل می‌کنیم.

او در خصوص مسأله تشکیل دولت نیست گفت: ما خواهان تشکیل دولت هستیم و اینکه مسئولان از برخی خصوصیت‌ها دست بکشند. ان شا الله روزی نیاید که به کسانی که لبنان را تخریب کردند و مانع تراشیدند و آن را ویران کردند، بگوییم شما آلت دست آمریکا هستید – چه این مسأله را بدانید و چه ندانید.

گفتنی است پیشتر «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی با اعلام خبر حرکت کشتی‌های حامل سوخت از ایران به سمت لبنان، نسبت به هرگونه تعرض به آن‌ها شدیدا هشدار داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس