Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون انتخابی رشته حفظ کل قرآن کریم جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور ۱۲ شرکت‌کننده از ۹ استان کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  سازمان اوقاف و امور خیریه، آزمون انتخابی رشته حفظ کل قرآن کریم جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امروز (۱۴ شهریور) به‌صورت ویدئوکنفرانسی در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آزمون ۱۲ شرکت‌کننده از ۹ استان کشور به‌صورت ویدئوکنفرانسی به سوالات داوران پاسخ دادند؛ داوران نیز پاسخ شرکت‌کنندگان را در زمینه‌های صحت حفظ، تجوید، لحن، صوت و وقف ارزیابی کردند.

استاد امیر آقایی داور صحت حفظ، استاد عباس امام جمعه داور تجوید، استاد محسن یاراحمدی داور لحن، استاد محمد عباسی داور صوت، استاد حسین اخوان داور وقف و استاد محمدمهدی بحرالعلوم ناظر داوران در این آزمون بودند.

لازم به ذکر است که در آزمون انتخابی رشته حفظ کل قرآن کریم جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم علیرضا سامری از خوزستان، محمد خاکپور از خراسان رضوی، ابوذر کرمی از مرکزی، حسین خانی از اصفهان، احمد معتمدی و محمدرضا احمدی از قم، سینا طباخی از آذربایجان شرقی، امیدرضا رحیمی از گیلان، محمدرسول تکبیری و محمدجواد دلفانی از تهران و محمد لائینی و امیرحسین زرگری از مازندارن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر این موضوع، گفت: برنامه‌های متنوع قرآنی در مسجد جامع گوهرشاد و ایوان مقصوره از اذان صبح تا اذان مغرب برگزار می‌شود.   محمد مقومی بیان معارف قرآن، ترتیل سوره مبارکه یاسین بعد از نماز صبح و تلاوت اذان گاهی قبل از اوقات شرعی در طول روز و برگزاری محافل و جلسات قرآنی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: همچنین جلسات سنتی قرآن کریم در یکی از شبستان‌های مسجد گوهرشاد در عصر‌ها در قالب برنامه دارالحفاظ برگزار می‌شود.   وی با اشاره به نیت واقف مبنی بر برگزاری جلسه‌ای صبحگاهی برای قرائت قرآن توسط مردم پس از نماز صبح، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.   سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی یادآور شد: طبق برنامه‌ها، نخستین جلسه صبحگاهی قرائت قرآن ساعت ۴ صبح پنجشنبه در مسجد گوهرشاد برگزار و از استاد سید مرتضی سادات فاطمی، پیشکسوت و صدرالحفاظ آستان قدس رضوی، به عنوان استاد جلسه و پیشکسوت قرآنی در این جلسه دعوت شد.   مقومی همچنین اعلام کرد: از اساتید پیشکسوت دیگر و قاریان بین‌المللی و ممتاز در این جلسات هم استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان