Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیشرفت فناوری‌های رایانه‌ای و گسترش روزافزون دنیای دیجیتال، همه فعالیت‌ها و از جمله مدیریت امور مالی و حسابداری با شکل و شیوه‌های نوین امکان پذیر است... - اخبار بازار -

 حسابداری خوب

با پیشرفت فناوری‌های رایانه‌ای و گسترش روزافزون دنیای دیجیتال، همه فعالیت‌ها و از جمله مدیریت امور مالی و حسابداری با شکل و شیوه‌های نوین امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرم افزارهای حسابداری ابزاری هستند که دقت و سرعت انجام امور مالی و حسابداری را به طرز باورنکردنی ارتقا می‌دهند. در دنیای امروز، استفاده از نرم افزار حسابداری برای هر نوع کسب و کاری ضروری است.

اصولا هر کسب و کاری با هدف درآمد و منفعت راه اندازی می‌شود و قطعا هر کسب و کاری برای اینکه میزان موفقیت خود را ارزیابی کند نیاز به ابزار مناسب و دقیق دارد. شاید مهم‌ترین و تاثیرگذارترین این ابزار، نرم افزار حسابداری باشد.

مزایای نرم افزار حسابداری

مزایای نرم افزار حسابداری زمانی بهتر و بیشتر مشخص می‌شود که با حسابداری سنتی مقایسه شود. تا همین چند وقت پیش، تمامی امور مالی و حسابداری، خرید و فروش‌ها‌، هزینه‌ها، درآمدها، مطالبات و غیره در دفاتر و روی کاغذ توسط یک یا چند شخص ثبت می‌شد. احتمال بروز خطا و اشتباه نیز امری بود که ناگزیر اتفاق می‌افتاد اما پیامدهای زیادی به همراه داشت. اوج فاجعه وقتی بود که مجبور می‌شدید سابقه یک معامله که مربوط به چند سال پیش بود پیدا کنید. باید کوهی از کاغذ و دفتر را، اگر وجود داشتند، زیر و رو می‌کردید تا شاید جلوی یک ضرر بزرگ را بگیرید.

اما حالا، به لطف نرم افزار حسابداری، انجام امور مالی و حسابداری بسیار آسان، سریع و دقیق انجام می‌شود. خبری از اشتباهات فاجعه بار گذشته نیست. با زدن یک دکمه کل اطلاعات مشتری یا شریک تجاری، سوابق معاملات، تاریخ سررسیدها و غیره را مشاهده می‌کنید.

با نرم افزار حسابداری حتی نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارید و نرم افزار بیشتر عملیات‌های مالی را برای شما انجام می‌دهد.

به طور کلی، مزایای نرم افزارهای حسابداری را می‌توان در این موارد خلاصه کرد:

کاربری آسانصرفه جویی در وقتکاهش هزینه‌هاخودکارسازی فرایندهای حسابداریبه حداقل رساندن اشتباهاتمحاسبه و ثبت دقیق اطلاعات مالی، موجودی کالاها، کارمندان، مشتریان و ...

تهیه و ارائه گزارشات مالی و ...

نرم افزار حسابداری خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تمامی نرم افزارهای حسابداری توابع اصلی از جمله حساب پرداختنی، حساب دریافتنی، صدور فاکتور، دفتر کل و عناصر استاندارد حسابداری را شامل می‌شوند. گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در یک نرم افزار باشد و در دیگری نباشد یا بنابر شرایط خاصی توسط شرکت سازنده و پشتیبان نرم افزار به مشتری ارائه شود. با این حال باید قبل از خرید هر نرم افزاری حداقل این 10 ویژگی را در آن بیابید:

اول: کاربری آسان و سرعت بالا

دوم: قابلیت سفارشی سازی

سوم: ارائه گزارش و تحلیل

چهارم: رابط کاربری جذاب

پنجم: قابلیت یکپارچه‌سازی فرایندها

ششم: امکان خودکارسازی فرایندها

هفتم: به روزرسانی مداوم

هشتم: قابلیت توسعه و افزودن ماژول‌های جدید

نهم: امنیت نرم افزار

دهم: خدمات پشتیبانی قوی

انواع نرم افزار حسابداری

نرم افزارهای حسابداری از لحاظ کاربرد به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند:

نرم افزار حسابداری فروشگاهی: برای فروشگاه‌هایی که حجم تراکنش بالایی دارند مناسب هستند.نرم افزار حسابداری شرکتی و خدماتی: برای شرکت‌هایی که قانونا باید دفاتر مالی منظم داشته باشند و خدمات ارائه می‌کنند مناسب هستند.نرم افزار حسابداری تولیدی و کارگاهی: برای تولیدکنندگان که با فرایندهای پیچیده‌تری مثل بهای تمام شده، چاپ و تولید بارکد، انبارداری و انبارگردانی و غیره سروکار دارند مناسب است.نرم افزار حسابداری صنفی: مخصوص و متناسب با نیازهای اصناف مختلف از جمله رستوران‌ها، بنگاه‌های املاک، فروشندگان قطعات و لوازم یدکی، فروشندگان لوازم آرایشی، کتاب فروشی‌ها، پوشاک و غیره طراحی شده است.

معمولا هر یک از انواع نرم افزار حسابداری از لحاظ امکانات به سطوح مختلف دسته بندی می‌شوند که هر کدام متناسب با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند قیمت متفاوتی دارند.

خرید نرم افزار حسابداری

حالا که می‌دانید از نرم افزار حسابداری چه می‌خواهید نوبت به خرید نرم افزار است. قبل از خرید باید نیازهای کسب و کار خود را بسنجید و با توجه به اندازه کسب و کار و نوع فعالیت خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. می‌توانید نظر کاربرانی که قبلا از نرم افزار استفاده کرده و با امکانات و قابلیت‌های آن آشنا هستند جویا شوید.

چرا باید از  نرم افزار حسابداری محک  استفاده کنیم؟

گروه نرم افزاری محک مدت 15 سال است که به طور حرفه‌ای در زمینه طراحی، تولید و پشتبانی نرم افزارهای مالی و مدیریتی فعالیت می‌کند. هدف اصلی گروه نرم افزار حسابداری محک ارائه محصولاتی ساده و در عین حال نوآورانه است، به طوری که هر شخص و یا کسب و کاری، بدون حتی حداقل دانش حسابداری بتواند امور مالی و حسابداری خود را انجام دهد.

به طور خلاصه می‌توان نرم افزار حسابداری محک را این طور معرفی کرد:

نرم افزار حسابداری محک یک نرم افزار تخصصی است و در عین حال کاربری آسانی دارد.کار با این نرم افزار نیاز به تخصص حسابداری ندارد چون تمام اسناد به طور خودکار صادر می‌شوند.به روز و نوآور است و به روزرسانی فصلی دارد.از پشتیانی قوی برخوردار است.با 15 سال سابقه، بیش از 80000 مشتری فعال دارد.از شبکه گسترده ارائه و فروش (300 نماینده در سرتاسر کشور) بهره‌مند است.دومین شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) است که در حال ورود به بازار بورس و سرمایه کشور می‌باشد.بیش از 80 درصد رضایت‌مندی مشتریان جزو افتخارات مجموعه نرم افزار حسابداری محک می‌باشد.بیش از 80 درصد از مشتریان جدید این نرم افزار توسط مشتریان قدیمی معرفی می‌شوند.

 

نقاط قوت نرم افزار حسابداری محک در مقایسه با رقبا

نقاط قوت نرم افزار حسابداری محک را می‌توان در این موارد خلاصه کرد:

پاسخوگی نیازهای بیش از 200 گروه شغلی و صنف مختلفرابط کاربری(UI)  بسیار کاربرپسند و سادهبیش از 300 نمایندگی رسمی، فروش و خدمات در سرتاسر کشوربه روز رسانی مداومپشتیبانی قویقیمت بسیار مقرون به صرفهارائه تسهیلات ویژه برای دانشجویان و حسابداران مسلط به کار با نرم افزار حسابداری محک

مشاهده رایگان دمو نرم افزار حسابداری محک

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نرم افزار حسابداری محک نرم افزارهای حسابداری امور مالی و حسابداری نرم افزار کسب و کاری کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد

مجتبی صفری سرپرست یک شرکت خلاق فعال در زمینه فناوری‌های مالی هوشمند مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، درباره ماهیت دقیق «سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال» به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا توضیح داد: این سامانه، یک پلتفرم هوشمند برای آموزش و آزمون خطا در یک محیط کاملا نزدیک به واقعیت برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال و به‌ویژه کریپتو است.

وی افزود: در این سیستم، سه ربات هوشمند در قسمت‌های مرتبط با فعالیت کاربر، تمام فرآیند‌های انجام‌شده فرد را در معاملات آنلاین ارز دیجیتال، رصد و پیگیری کرده و درنهایت به کاربر، بازخورد و گزارش می‌دهند.

صفری درباره سطوح فعالیت ربات‌های هوشمند این نرم‌افزار و خدماتی که ارائه می‎کنند، توضیح داد: در حوزه‌های پیداکردن فرصت معاملاتی در بازار ارز دیجیتال، اطلاع‌رسانی ایونت‌های اقتصادی و بولتن‌های خبری مرتبط و همچنین تحلیل تکنیکال عملکرد کاربر و نحوه معامله‌کردن وی ازجمله خدمات ربات‌های هوشمند در این نرم‌افزار است.

سرپرست این شرکت خلاق، در پاسخ به این سوال که آیا از طریق این سامانه هوشمند می‌توان به بازار‌های واقعی ارز دیجیتال متصل شد و معامله کرد، گفت: اکنون برای هرسطح کاربر، یک دسترسی به بازار تعریف شده است، برای مثال در سطح اول و ابتدایی، یک آکادمی تعاملی برای کاربران تعریف شده است تا بتوانند معامله‌کردن با پول دیجیتال را یاد بگیرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین گام‌های توسعه‌ای برای این سامانه، اتصال کاربران به فضای واقعی معاملات و انجام فرآیند‌های معامله الگوریتمی ارز دیجیتال در بازار واقعی است. 

صفری با اشاره به بهره‌گیری از هوش مصنوعی در طراحی این نرم‌افزار گفت: از فناوری هوش مصنوعی AI به‌عنوان دستیاری هوشمند برای شخصی‌سازی دیتای کاربران و ارائه بازخورد معاملات ارزدیجیتال دربازار، استفاده شده است. 

وی افزود: رفتار و سطح کاربر برای ارائه نوع بازخورد به فرد از هوش مصنوعی استفاده شده است.

مدیر این شرکت خلاق درباره خدماتی که توسط این سامانه ارائه می‌شود، توضیح داد: پلتفرم هوشمند آموزش معامله در بازار ارز دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون دانش برنامه‌نویسی و با استفاده از ابزار‌های مختلف تحلیل تکنیکال، تحلیل داده‌های آنچین، داده‌های اقتصاد کلان و شاخص‌های مدیریت ریسک انواع استراتژی‌های مختلف را تحلیل کنند.

وی ادامه داد: کاربران در این سامانه می‌توانند علاوه‌بر دریافت آلارم و تحلیل داده‌های بازار ارز دیجیتال، سفارش‌های خود را در صرافی‌ها ثبت کنند.

صفری به تعداد کاربران داخلی و خارجی این نرم‌افزار اشاره کرد و ادامه داد: علاوه‌بر کاربران داخلی، حدود هزار کاربر خارجی از شرکت‌های کشور‌های چین، ترکیه و امارات از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. 

این فناور حوزه ارز دیجیتال بیان کرد: نرم‌افزار هوشمند آموزش ارز دیجیتال برای نخستین‌بار است که توسط متخصصان داخلی در دنیا طراحی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید