Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@14:10:48 GMT

اکران یک فیلم جدید از چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۵۱۹

سخنگوی شورای صنفی نمایش از نمایش یک فیلم سینمایی جدید با عنوان «کله پوک» از روز چهارشنبه این هفته خبر داد. ناطقان: مرتضی شایسته درباره جلسه امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضا و محمدرضا فرجی مدیر کل نظارت بر نمایش برگزار و مقرر شد فیلم سینمایی کله پوک از روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مورد طلب صاحبان فیلم از سینماها، نتیجه پیگیری‌های به عمل آمده در این مورد به نمایندگان انجمن سینماداران منعکس شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در مورد سمفا و کمیته نظارت بر سمفا اعلام شد که اعضای انتخاب شده توسط حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی انتخاب شده‌اند و شورای صنفی دخالتی در آن نداشته است.

فیلم سینمایی کله پوک به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سیدمحمد قاضی ساخته شده است.

در این فیلم هنرمندانی چون یوسف تیموری، جواد هاشمی، سیروس گرجستانی، عزت‌اله رمضانی‌فر ایفای نقش کرده‌اند.

کله پوک که یک فیلم طنز است درباره انتخابات شوراها در یک روستاست که در همین اتفاقات باعث رخ دادن حوادث فیلم می‌شود. منبع: عصر ایران برچسب ها: اکران ، فیلم جدید ، چهارشنبه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اکران فیلم جدید چهارشنبه شورای صنفی کله پوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین