Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@22:38:35 GMT

مرگ ۳ کارگر فلسطینی در تونل مرزی غزه و مصر

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۵۶۳

مرگ ۳ کارگر فلسطینی در تونل مرزی غزه و مصر

به گزارش تابناک از میدل ایست مانیتور، وزارت کشور فلسطین در غزه روز پنجشنبه اعلام کرد که سه کارگر فلسطینی در داخل تونلی برای انتقال کالا از مصر به نوار غزه، جان خود را از دست دادند.

 وزارت کشور فلسطین در غزه روز پنجشنبه اعلام کرد که سه کارگر فلسطینی در داخل تونلی برای انتقال کالا از مصر به نوار غزه، جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وزارت کشور این کشور، گاز سمی از طرف مصر در حین کار کارگران در داخل تونل تزریق شد.

روز جمعه، جناح‌های فلسطینی در غزه "کشتار" کارگران را محکوم کردند و مقامات مصری را مسئول مرگ آنها دانستند.

در سال 2013، مقامات مصری یک مبارزه گسترده در تونل‌های مرزی بین غزه و مصر آغاز کردند. این تونل‌ها برای قاچاق مایحتاج اولیه زندگی به منطقه ساحلی که در محاصره شدید اسرائیل بوده است، استفاده می‌شود.

از زمان محاصره اسرائیل در نوار غزه در سال 2007، صدها کارگر تونل در داخل تونل‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی پنجشیر وزارت کشور فلسطین کارگران کشتار محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی پنجشیر داخل تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند

بر اساس اعلام آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هر روز ۳۷ کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادر خود را از دست می‌دهند.

به گزارش مشرق، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه جنگ در غزه به عنوان جنگ علیه زنان ادامه دارد، افزود: از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون در نتیجه حملات ارتش [رژیم] اسرائیل علیه ساکنان غزه بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار زن دیگر نیز زخمی شدند.

آنروا در اطلاعیه ای که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، افزود که [ رژیم ] اسرائیل همچنان زنان را در جریان حملات مداوم خود به نوار غزه مورد هدف قرار می دهد و به طور متوسط ، روزانه ۳۷ کودک در غزه مادرانشان را از دست می دهند.

این نهاد بین المللی اضافه کرد که شرایط زندگی در نوار غزه به ویژه برای بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده وحشتناک است و آنها در دسترسی به آب و تاسیسات بهداشتی با مشکل مواجه جدی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد و جنگنده های این رژیم بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی را بمباران و آنها را بالای سر ساکنان ویران می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، تاکنون حملات مداوم ارتش رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه به کشته شدن ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر و مجروح شدن ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر و آواره شدن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت نوار غزه شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه