Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@14:07:29 GMT

تحقیق و تفحص از شستا تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۵۹۱

تحقیق و تفحص از شستا تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از شستا در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه آقای علیزاده به عنوان نماینده کمیسیون در هیات مقررات زدایی از کسب و کار‌ها انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقایان طغیانی، علیپور و توانگر به عنوان اعضای کمیسیون در کمیسیون مشترک طرح الزام انتشار اطلاعات و لایحه شفافیت انتخاب شدند و همچنین احمد امیرآبادی فراهانی و باقری بناب به عنوان نمایندگان کمیسیون در کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دو موضوع عدم اجرای قانون چک و ماده ۱۱ استفاده از پایانه‌های فروشگاهی بر اساس ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس نیز در دستور کار کمیسیون بود اضافه کرد: قرار شد تا بانک مرکزی تعهدات جدید خود را به کمیسیون ارائه کند و با قول‌هایی که داده شد در این زمینه رای گیری انجام نشد.

مرحبا عنوان کرد: تحقیق و تفحص از شستا نیز در دستور کار کمیسیون بود و با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی مسئولانه مربوطه این موضوع به رای اعضای کمیسیون گذاشته شد و این تحقیق و تفحص به تصویب رسید.

وی اظهار داشت: درباره بحث طرح مالیات بر عایدی سرمایه نیز بحث‌های انجام شد و مقرر شد پیش از بسته شدن بودجه سال ۱۴۰۱ این طرح به صحن مجلس ارائه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد