Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - روند ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در استان همچنان رو به افزایش است به‌گونه‌ای که تنها در یک روز چرخه این بیماری جان ۶ نفر از ایلامی‌ها را گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، روند ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در استان همچنان رو به افزایش است به‌گونه‌ای که تنها در یک روز چرخه این بیماری جان 6 نفر از ایلامی‌ها را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دهلران، مهران، ملکشاهی، هلیلان، چوار، ایوان و چرداول در وضعیت قرمز و شهرستان‌های سیروان، دره شهر و بدره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و آمار فوت شدگان را به 981 نفر رسانده است، علاوه بر آن آمار امروز 4 شهریور 1400 نیز حکایت از آن دارد که 301 ابتلای جدید کرونا شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به 55 هزار و 432 نفررسانده است.

ظرفیت بیمارستان‌های استان در حال تکمیل است

محمد کریمیان در ارتباط با آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا وضعیت استان ایلام را بحرانی و ادامه این روند را نگران کننده عنوان کرد و گفت: ظرفیت بیمارستان‌های استان در حال تکمیل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تنها راه ممکن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم و اقدام عاجل برای واکسینه کردن مردم است.

وی به آمار واکسیناسیون اشاره و گفت: تنها 37 درصد شهروندان بالای 18 سال در استان واکسینه شده‌اند و این آمار مطلوبی نیست.

1/5 درصد جمعیت ایلام واکینه شده‌اند

جمیل صادقی‌فر نیز با ابراز نگرانی از چرخه کرونا در استان ایلام و افزایش آمار مبتلایان و فوت شدگان ناشی از این بیماری گفت: وقفه‌ای که به علت نبود واکسن در برخی برندها ایجاد شده بود به زودی برطرف می‌شود.

وی با ارائه آماری از وکسیناسیون 1/5 درصد جمعیت استان خبر داد و بیان کرد: بررسی وضعیت فوت شدگان نشان از آن دارد که فوت شدگان فاقد پیشینه تزریق واکسن بوده‌اند.

ادامه بحران کرونا در سمنان؛ شیوه‌نامه‌های بهداشتی جدی گرفته شودقصه پرتکرار مرگ و میر کرونایی/ اردبیل همچنان در وضعیت قرمز قرار داردعواقب جسمی و روحی شدید کرونا برای کادر درمان ایتالیا

کمبود واکسن و وقفه چند روزه برطرف شده است

اسفندیار رستم زاد با اولویت خواندن واکسینه کردن عمومی  در استان ایلام کمبود واکسن و وقفه چند روزه را ناشی از اقدامات تامین و دریافت سهمیه اختصاصی  استان عنوان کرد و گفت: به حد نیاز واکسن در تمام برندها وارد استان ایلام شده است و تزریق واکسن برای دریافت کنندگان دوز دوم انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا در استان ایلام گفت: افزایش تعداد مراکز واکسینه، 24 ساعته شدن و افزایش شیفت‌ها در مراکز تزریق در دستور استان قرار دارد و جای هیچ نگرانی برای این اقدامات وجود ندارد.

انتهای پیام/180/س

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام کرونا در استان فوت شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد

کارشناس بازارهای مالی گفت: در معاملات چند روز پیش شاهد بودیم که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شد که این موضوع نشان می دهد هیجانات سیاسی فروکش کرده و اکنون بهترین بازار برای سرمایه گذاری بازار سرمایه است. - اخبار اقتصادی -

علی حیدری کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازارهای مالی در روزهای اخیر گفت: نوسان نرخ ارزی که در هفته های گذشته شاهد آن بودیم ناشی از تشدید هیجانات سیاسی و امنیتی بود و تغییری در بنیادهای اقتصاد ایران روی نداده است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/ خبری از افزایش قیمت دلار نیست

وی گفت: بنیاد اقتصاد ایران نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است، به عنوان نمونه میزان صادرات نفت ایران به قبل از تحریم ها برگشته است و هم‌زمان قیمت این طلای سیاه نیز روند صعودی را طی کرده است، این عوامل نشان می دهد که با گذشت زمان درآمدهای ارزی کشور افزایش یافته و در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

این کارشناس بازار ارز اظهار کرد: همچنین رشد اقتصادی و رشد سرمایه‌گذاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد، این عوامل موجب شده تا امیدها به ادامه بهبود وضعیت اقتصادی بیشتر شود، در نتیجه همه این عوامل نشان می دهد که افزایش نرخ ارز توجیه اقتصادی ندارد.

وی اضافه کرد: حال که بحران های سیاسی امنیتی و نظامی کاهش یافته است، شاهد روند کاهشی نرخ ارز هستیم.

این تحلیل گر اقتصادی تصریح کرد: در معاملات چند روز پیش شاهد بودیم که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شد که این موضوع نشان می دهد هیجانات سیاسی فروکش کرده است و اکنون بهترین بازار برای سرمایه گذاری بازار سرمایه است.

حیدری در پایان تاکید کرد: در این شرایط بازار ارز و طلا روند نزولی را طی خواهند کرد و بازار سرمایه که دچار عقب ماندگی زیادی بوده و اکنون بسیار جذاب شده، نقدینگی را به سمت خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد