Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:42:59 GMT

طالبان می‌گویند بر مرکز پنجشیر مسلط شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۶۵۱

طالبان می‌گویند بر مرکز پنجشیر مسلط شده‌اند

جنبش طالبان می‌گوید، بر تاسیسات دولتی در ولایت پنجشیر مسلط شده‌ است. این جنبش تاکید کرد، درگیری‌ها در حال حاضر در مرکز ولایت یعنی شهر بازارک در جریان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه آر تی، بلال کریمی، سخنگوی طالبان در توییتر نوشت: نیروهای طالبان امروز، یکشنبه بر مرکز پنجشیر و مقر اصلی پلیس و تمام تاسیسات دولتی تسلط یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، نیروهای جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود متحمل تلفات زیادی شدند.

این سخنگو می‌افزاید: بسیاری از سلاح‌ها و وسایل نقلیه و مهمات به دست طالبان افتاده است. درگیری‌ها همچنان در مرکز ولایت در جریان است.

هنوز جبهه مقاومت به این ادعای طالبان واکنشی نشان نداده است.

پنجشیر آخرین مقر مقاومت علیه طالبان در خاک افغانستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دره پنجشیر طالبان افغانستان احمد مسعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین