Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:49:43 GMT

چهار هزارو ۲۰۰ بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۶۵۴

چهار هزارو ۲۰۰ بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز یکشنبه در حاشیه طرح شمیم حسینی در استان افزود: این طرح  به ابتکار سازمان اوقاف وامور خیریه کشور و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در دستورکار قرار گرفته است.
وی بیان داشت: این نهمین مرحله توزیع کمک‌های معیشتی اوقاف در هرمزگان، به ارزش ۱۵ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند و شکر، ماکارونی و حبوبات است.
عبادی زاده ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان در ایام کرونا اقدام ارزشمندی است که با همکاری همه نهادها و سازمان‌ها صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه محمد عبادی زاده هرمزگان طرح حمایت معیشتی دولت پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه محمد عبادی زاده کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه محمد عبادی زاده هرمزگان طرح حمایت معیشتی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه وقف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ۳۹ شرکت دانش بنیان در مدت پنج روز دستاورد‌های خود را در چهارمین نمایشگاه وقف ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه امسال ظرفیت سازمان اوقاف در رساندن منافع امور وقفی از مرز هفت همت عبور کرده است، گفت: رساندن منافع امور وقفی به ۲۰ همت دور از دسترس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی افزود: امسال و با توجه به داده‌های سامانه اوقاف، بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان هزینه شده تا این نیات به خوبی اجرایی شوند.

این نمایشگاه ۵ روز از ۹ تا ۱۷ اردیبهشت دایر است و برنامه‌ریزی شده مدیران کل اوقاف و از استان‌ها به نوبت در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان