Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با نحوه نظارت بر فعالیت هیئات مذهبی در ماه محرم و صفر اظهار کرد: روزانه بیش از 300 ناظر در سطح استان در قالب گروه‌های نظارتی بر نحوه اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی تا پایان ماه صفر نظارت و بازرسی دارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون از سه هزار هیئت مذهبی در سطح استان بازرسی انجام گرفته و بیش از ۷۰۰ تذکر شفاهی و ۴۰ تذکر کتبی به ناقضین شیوه نامه‌های بهداشتی داده شده است؛ هم چنین از ۲۰ هیئت مذهبی شاخص برای توجیه کامل شیوه‌نامه دعوت شده و توضیحات کامل برای آنها بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اولیت اصلی هیئات است، افزود: شیوه‌نامه‌های بهداشتی که شامل ضدعفونی اماکن، استفاده از ماسک و رعایت کامل فاصله اجتماعی  و رعایت کاهش ساعات برگزاری مراسم در تشکل‌های دینی رعایت و اجرا می‌شود.

کیانی اذعان کرد: تاکنون بیش از ۵۸۰ مجوز برگزاری مراسم و ایستگاه نما و نوا در شهر اصفهان صادر شده و عزاداران حسینی با رعایت مسائل بهداشتی فعالیت خود را انجام داده‌اند.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه شکایات مردمی رسیده به اداره کل روزانه مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد، توضیح داد: طبق هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌های مختلف، عموم مردم می‌توانند به منظور ثبت شکایات در خصوص نحوه برگزاری مراسمات محرم و صفر با شماره های 137و 110 و یا ارسال شماره یک به سامانه صدای هیئت (10004615) اقدام کنند.

وی بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان علاوه بر نظارت بر دستورالعمل‌ها و تشکیل کمیته مشترک با نیروی انتظامی و شهرداری وظیفه هماهنگی، اقناع و اطلاع‌رسانی را برعهده دارد و در این رابطه تاکنون اقدام به تشکیل 24 ستاد استانی عملیات محرم در شهرستان‌ها و 50 ستاد در بخش‌ها، تشکیل سه جلسه مشترک کارگروه عزاداری و کمیته معنوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، برگزاری بیش از 140 گردهمایی مداحان و هیئات مذهبی در شهرستان‌ها، برگزاری گردهمایی استانی هیئات مذهبی شهر اصفهان و طلایه‌داران تبلیغ با حضور مبلغین و روحانیون، برگزاری جلسه فضا سازی محیطی با حضور دستگاه‌های اجرایی کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان ماه محرم تبلیغات پروتکل های بهداشتی هیئات مذهبی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه