Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، طالبی، استاندار یزد در پنجاه و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به شیب نزولی بستری‌های کرونایی در استان و جلوگیری از ورود سویه‌های جدید گفت: باید همه مبادی‌های ورودی استان یزد برای جلوگیری از سویه جدید لامبدا کنترل می‌شود.

او افزود: با تلاش کادر درمان و بهداشت و همکاری مردم شاهد کاهش بستری‌های کرونایی و بیماران سرپایی در استان هستیم و خوشبختانه این مهم در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تقدیر رییس جمهور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی اظهار داشت: کنترل مبادی ورودی به استان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت مستمر بر مصوبات، نظارت و کنترل صنایعی که کارگران و مهندسان خارجی دارند و افزایش روند واکسیناسیون در استان از جمله مصوبات این نشست بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌ها از ۲۴ مرداد تا ۶ شهریور گفت: در این بازه زمانی ۸۸ صنف متخلف پلمب و ۴۷۱ خودرو هم به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند.

در این نشست پیشنهاد شد اصناف پرخطر در اسرع وقت در نوبت واکسیناسیون قرار گیرند واصناف هم بصورت هوشمندانه و رعایت کامل شیوه نامه‌ها فعالیت کنند.

در حال حاضر ۵۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۱۲۲ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمان پلمب واحد صنفی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند

بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

به گزارش تسنیم، وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند