Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

طبق آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در  شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجازبه فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش، صرفا برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر و اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی در تمامی شهرهای کشور از جمله مناطق قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا مجاز است و سایر لیگ‌های وابسته اعم از لیگ یک، دو و سه از چنین مجوزی برخوردار نیستند.

هشتم شهریورماه سال جاری بود که فدراسیون فوتبال به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اعلام کرد دیدار رفت تیم‌های فوتبال ویستا توربین و شهرداری ماهشهر، دوشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر تهران به عنوان دیدار پلی آف لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار می‌شود و بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته دیدار برگشت دو تیم نیز یک‌شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار خواهد شد و برنده این دو مسابقه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد.

 با توجه به استمرار وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در تهران تا پایان هفته جاری، برگزاری دیدار دو تیم ویستا توربین و شهرداری ماهشهر ممنوع است و مسوولان برگزاری مسابقه در صورت اصرار به انجام دیدار دو تیم، باید محل جغرافیایی برگزاری مسابقه را تغییر دهند.

با توجه به این که نظارت بر فعالیت‌های رشته فوتبال از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ستاد مقابله با کرونا در فوتبال واگذار شده است، بنابراین ستاد مقابله با کرونا در فوتبال باید از برگزاری این مسابقه ممانعت به عمل آورده و در صورت برگزاری غیرقانونی آن، پاسخگو باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال کرونا ستاد مقابله با کرونا مشاغل گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب