Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:12:06 GMT

احمد مسعود پیشنهادات طالبان را نپذیرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۹۳۲

احمد مسعود پیشنهادات طالبان را نپذیرفت

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان ، سخنگوی طالبان با اشاره به درگیری‌ها در پنجشیر اعلام کرد:  «احمد مسعود» با پیشنهاد طالبان مخالفت کرده است در حالی که اگر از درگیری بپرهیزد مانند سایر ولایت‌ها رفتار خواهد شد.

  «یوسف احمدی» از سخنگوی طالبان به عربی 21 گفته است که اگر مبارزان پنجشیر از مبارزه دست بکشند مانند سایر ولایت‌ها با آن‌ها مسالمت آمیز رفتار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت که دلیل احمد مسعود برای رد پیشنهاد این گروه این است که وی موقعیت ویژه‌ای دریافت نکرده است، زیرا طالبان آنچه را که به مقامات بقیه ولایت‌ها می‌دهد به او پیشنهاد کرده است.

پیش از این، احمد مسعود گفت که طالبان پیشنهاد اختصاص دو کرسی به مبارزان پنجشیر در دولت را داد و ادامه داد: "ما حتی در مورد این پیشنهاد فکر نکردیم".یوسف احمدی در مورد سرنوشت پنجشیر نیز گفت: به شرط آنکه آن‌ها از جنگ دست بکشند طالبان با این منطقه و مبارزان مانند دیگر مردم سراسر افغانستان رفتار خواهد کرد.

درگیری‌ها بین طالبان افغانستان و نیروهای مبارز در دره پنجشیر ادامه دارد و نیروهای احمد مسعود از پذیرش بازگشت طالبان به قدرت امتناع می‌ورزند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان پنجشیر احمد مسعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی